×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیست ویژه‌ برنامه شاخص فرهنگی برای دهه فجر ۱۴۰۰

رییس سازمان‌فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر از برگزاری ۲۰ ویژه‌ برنامه شاخص فرهنگی با شعار « جشن ملی ۱۴۰۰» در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی خبرداد.
جواد نصراصفهانی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر با بیان اینکه شعار امسال «جشن ملی ۱۴۰۰» است، اظهارکرد: امسال با ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی ، هنری ، ورزشی و تفریحی ، دهه فجر انقلاب اسلامی را در شاهین شهر جشن خواهیم گرفت.
وی تبیین دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های اصیل آن و نقش نسل جوان بر اساس بیانیه گام دوم در انقلاب را از محورهای اصلی برنامه‌های امسال دهه فجر دانست و افزود: همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به ایران اسلامی برنامه‌های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب و نمایشگاه صنایع دستی بانوان به طور رسمی آغاز می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ویژه برنامه مشارکتی همایش فلسفه سیاسی انقلاب را یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های امسال دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تبیین و آگاه سازی جوانان از بیانیه گام دوم انقلاب و دستاورد‌های چهل ساله انقلاب برای درک عظمت و شکوه آن، یکی از دغدغه‌های این سازمان است.

نصراصفهانی کودکان را آینده سازان این مرز و بوم دانست و تصریح کرد: با برگزاری سه جشن شاخص یکی برای کودکان به منظور تبیین و آشنایی نسل چهارم انقلاب با ویژگی ها‌ و شاخصه‌های انقلاب اسلامی و جشنواره ورزشکاران مراکز فرهنگی و جشن بزرگ انقلاب ، دهه فجر ۱۴۰۰ را جشن می گیریم.
وی ادامه داد: افتتاح نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شاهین‌شهر ، برگزاری مشارکتی یادواره شهدای شاهین‌شهر، مسابقات فوتسال جام فجر، مسابقات مشارکتی استانی پرورش اندام و همایش هنرجویان موسیقی مراکز فرهنگی شهر از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false