×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رقابت ۳۰ هنرجوی موسیقی در بهار آزادی

اولین همایش هنرجویان موسیقی مراکز فرهنگی سازمان با حضور سعید ابریشمی راد شهردار و جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در سالن بهار نگارستان برگزار شد.

مریم سادات معلایی مدیر فرهنگسرای هنر ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اولین همایش هنرجویان موسیقی مراکز فرهنگی سازمان با معرفی ۵۹ هنرجوی موسیقی در رشته‌سازهای ایرانی و جهانی پس از تایید مدرس و مدیر مراکز به دبیرخانه همایش در واحد آموزش سازمان معرفی شدند.

وی داوران این همایش را آقایان؛ “محمدامین مومنی”، “حمیدرضا زهیری” و “امین زراسوند” برشمرد و افزود: از این تعداد متقاضی ، ۳۰ هنرجو با اجرای تکنوازی در مقابل هیئت داوران کارشناسی و ارزیابی شدند.
مدیر فرهنگسرای هنر با تفکیک دو رده سنی ۷ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۶ سال، ادامه داد: در رده سنی ۷ تا ۱۱ سال در رشته تنبک “سریرا یوسفیان”، در رشته سنتور “صبا نریمانی”، نوازنده ویولن “بنیتا آقایی”، “پارمیس مهرعلی” نوازنده فلوت و در بازه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال در رشته گیتار “پویا قاسمی”، در رشته سنتور “ماهان بوشهری” و “باربد آقایی” و در رشته پیانو “هستی قنبر” برگزیده شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false