×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
واکسیناسیون کرونایی گروه سنی ۵ تا ۸ سال در شاهین شهر

علی پارسا با اشاره به رنگ بندی پر خطر نارنجی شاهین شهر و میمه، اظهار کرد: روند ابتلای شهروندان شاهین شهری نسبت به هفته قبل کاهش داشته اما باید همچنان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از تجمعات غیر ضروری بیشتر از گذشته تاکید کرد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۸ سال در شهرستان با واکسن های پاستوکواک و سینوفارم آغاز شده است، افزود: موثرترین راهکار مقابله با سویه اومیکرون رعایت حداکثری شیوه نامه های  بهداشتی، پرهیز از تجمعات، دورهمی های غیر ضروری  و تزریق دوز سوم واکسن کرونا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شاهین شهر و میمه مبنی بر تمدید تعطیلی یک هفته ای مدارس ابتدایی در شهرستان ادامه داد: آموزش در مدارس ابتدایی به صورت غیر حضوری و در مقاطع متوسطه اول و دوم با تامین امنیت سلامت دانش آموزان حضوری است اما اگر دو نفر در یک کلاس به کرونا مبتلا شوند کلاس به مدت ده روز غیرحضوری و تعطیلی دو کلاس در یک مدرسه کل مدرسه را به مدت ۱۰ روز آموزش غیر حضوری ملزم می کند. همچنین مهدهای کودک با ۴۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مجاز به ارائه خدمات هستند.

پارسا با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش و مراسم تا اطلاع ثانوی در شهرستان، خاطر نشان کرد: براساس شیوه نامه های بهداشتی فعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخرها با ظرفیت ۵٠ درصدی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اخذ تعهد کتبی متصدی باشگاه در رنگ بندی نارنجی مجاز است. همچنین، کلیه اتحادیه های صنفی و بازرسین اتاق اصناف موظف اند؛ از صنوف تحت پوشش خود بازدید و با متخلفین از شیوه نامه های بهداشتی برخورد و نسبت به پلمب محل اقدام نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false