×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کارسوق معرفی رباتیک در شاهین شهر

مدیر فرهنگسرای اشراق از برگزاری کارسوق معرفی رباتیک و آشنایی با علم برنامه نویسی در فرهنگسرای علمی اشراق خبرداد.

معصومه سلمانی با بیان اینکه در این کارسوق سه ساعته مکانیک، برنامه نویسی و الکترونیک هر کدام در کارگاه های یک ساعته آموزش داده می شود، اظهارکرد: کارگاه معرفی رباتیک و آشنایی با علم برنامه نویسی به مدت یک ساعت برای آشنایی دانش آموزان با علم برنامه نویسی و ساخت یک برنامه با بهره گیری از نرم افزار اسکرچ در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.

وی رباتیک را تلفیقی از سه شاخه برنامه نویسی، الکترونیک و مکانیک برشمرد و افزود: در دانشگاه MIT آمریکا و پژوهش سرای فضیلی قطب رباتیک کشوری ، اسکرچ بهترین نرم افزار بلوکی ارائه شده به منظور شروع یادگیری برنامه نویسی در سنین پایین است ، همچنین در کارگاه های یک ساعته پایه و اصول الکترونیک و مکانیک نیز به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

مدیر فرهنگسرای اشراق با تاکید بر اینکه ظرفیت این کارگاه سه ساعته ۳۲ نفر ( ۱۶ دانش آموز و ۱۶ همراه ) است افزود: هدف از برگزاری این کارسوق علاوه بر شناسایی علاقه مندان رشته رباتیک و برگزاری دوره های تکمیلی آموزشی برای آن ها در راستای بسترسازی مشارکت در مسابقات استانی و کشوری سال آینده ، هدایت افراد برای ورود به رشته های مورد علاقه و موفقیت در آن حوزه است.

کارسوق معرفی رباتیک و آشنایی با علم برنامه نویسی در روز شنبه ۷ اسفند از ساعت ۱۵ در فرهنگسرای اشراق با ظرفیت محدود برگزار می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false