×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجلی تمدن و شکوه ایران در شاهین شهر

سعید ابریشمی راد، شاهین شهر را بی نظیرترین شهر در کشور از نظر کالبد و ساختار شهری و روحیه همزیستی و مسؤولیت پذیری شهروندان از هر قوم و نژادی دانست که می تواند این شهر را به تجلی گاه تمدن و شکوه ایران بدل کند.

شهردار شاهین شهر در آیین روز درختکاری و بهره برداری از پارک محله ای خیابان سلمان گلدیس که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران شهرداری و شهروندان محله گلدیس برگزار شد، با اشاره به تقارن حیات دوباره زمین و اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: یکی از شاخصه های ارزیابی توسعه یافتگی شهرها فضای سبز هر شهر از منظر کمیت و کیفیت است و شاهین شهر از دیرباز یکی از زیباترین فضاهای سبز را داشته، اما تاکنون فضای سبز این شهر در بخش مرکزی متمرکز بوده و توجه به سایر بخش های آن کمرنگ بوده است.

وی با اشاره به تشکیل نواحی شش گانه در شاهین شهر، افزود: با تقسیم شاهین شهر به شش ناحیه و ایجاد بستر مشارکت شهروندان و معتمدین محلات، فرصت بررسی نیازهای هر محله و امکان رفع آن مهیا می شود که قابلیت همسان سازی فضای سبز در کل شهر را نیز درپی خواهد داشت.

ابریشمی راد، شاهین شهر را یکی از بی نظیرترین شهرهای ایران از منظر تعدد و تنوع قومیت ها برشمرد و خاطر نشان کرد: شاهین شهر علاوه بر کالبد و ساختار شهری به دلیل مهربانی، روحیه همزیستی و مسؤولیت پذیری شهروندان از هر قومیتی با یکدیگر می تواند به تجلی گاه شکوه و تمدن بزرگ ایران بدل شود.

این آیین، با اجرای ویژه برنامه های موسیقی و گروه کودک عمو نوروز و حاجی فیروز همراه بود و تعدادی نهال توسط مسؤولان ، معتمدین محله و شهروندان در پارک محله ای گلدیس غرس شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false