×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین‌شهر پذیرای میهمانان نوروزی

رئیس ستاد خدمات سفر و اسکان مسافران نوروزی شاهین‌شهر و میمه از آمادگی این شهرستان، در استقبال و اسکان میهمانان نوروزی، خبر داد.

سید محمدرضا کاظمی طبا با اعلام آمادگی شاهین شهر و میمه در استقبال از میهمانان نوروزی، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال نو ستاد سفر و اسکان مسافران نوروزی به منظور تسهیل سفر، آماده سازی و استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی فعالیت خود را آغاز کرده است‌.

وی با بیان اینکه سهل انگاری و ساده انگاری در شیوع ویروس کرونا احتمال بروز پیک‌ کرونایی را افزایش می دهد، افزود: تاکید ستاد خدمات سفر شهرستان بر تداوم فعالیت مراکز درمانی و واکسیناسیون در ایام نوروز و نظارت صنوف فعال در حوزه گردشگری بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر لزوم تعامل، همراهی، همگامی و هم افزایی ۹ کارگروه ستاد خدمات سفر شاهین‌شهر و میمه، افزود: ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در گرو هماهنگی بین دستگاهی در شهرستان است، همچنین نهادهای مرتبط موظفند به منظور تسهیل شرایط سفر برای میهمانان نوروزی علاوه‌بر ️نظافت و آراستگی معابر و تفرجگاه ها بر نحوه فعالیت جایگاه‌های سوخت نیز نظارت کنند.

رئیس ستاد خدمات سفر و اسکان مسافران نوروزی با بیان اینکه شاهین شهر و میمه در محور مواصلاتی شمال به جنوب است، خاطر نشان کرد: تامین شرایط سفر ایمن و تامین سلامت مسافران بر عهده میزبان است در همین راستا ضروری است نهادهای مرتبط نسبت به ارزیابی تجهیزات و آمادگی امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات، مرمت و لکه گیری آسفالت جاده های مواصلاتی و نصب تابلو و علائم هشدار دهنده اقدام کنند، همچنین؛ تمهیدات لازم در راستای پیش‌بینی خطرات احتمالی نظیر؛ وقوع سیلاب و بارش‌های بهاری احتمالی اندیشیده شود.

کاظمی‌طبا با آرزوی سفری ایمن و اوقات خوش برای مسافران ادامه داد: مجموعه های اسکان نوروزی باید در شاهین‌شهر و میمه به منظور رفاه حال میهمانان مهیا شود و بر سرویس دهی مناسب استراحتگاه‌ها و اماکن بین راهی این شهرستان به طور شایسته نظارت شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false