×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خروش مردم غیور و ظلم ستیز شاهین‌شهری

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ پس از دوسال وقفه به دلیل شیوع اپیدمی کرونا همزمان با سراسر کشور مردم غیور و ظلم ستیز شاهین‌شهری با سر دادن شعارهای؛ “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، ” حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کرده و با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل انزجار خود از رژیم صهونیستی و استکبار جهانی را به دنیا نشان دادند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان روزه‌دار با اشاره به حوادث سال ۱۳۲۷ در فلسطین، اظهار کرد: روز قدس محور وحدت در جهان اسلام بوده و در این روز همه مسلمانان اعم از؛ عرب، عجم، شیعه و سنی متحد و یک صدا فریاد مظلومیت خواهی و استکبار ستیزی سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی قبل از انقلاب اسلامی تشکیل شد و موسسان آن به دنبال تاسیس ارتش چهارم دنیا بوده‌اند، افزود؛ پیروزی انقلاب اسلامی سیاست های دنیا را برهم زد که باعث نقش برآب شدن نقشه‌ها و تدابیر رژیم ستمگر صهیونیسم و استکبار جهانی شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی را وقوع بیداری اسلامی در منطقه برشمرد و ادامه داد؛ نتایج جنگ‌های؛ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و … اسرائیل، روند حرکت این رژیم غاصب به سوی زوال و نابودی را تسریع کرده‌است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موازنه قدرت در منطقه و محاصره رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: محاصره رژیم غاصب صهیونیستی از سوی کشورهای عربی اسلامی مانند؛ سوریه، لبنان و فلسطین موجب تضعیف شدن این رژیم و نگرانی اربابان جهانی آن شده‌است همچنین جوانان فلسطینی با الگوبرداری از پیروزی انقلاب اسلامی، فریاد آزادی خواهی سرداده و در کرانه باختری با عملیات‌های سایبری آرامش را از دستگاه‌های اداری رژیم غاصب ربوده‌اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false