×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
عصرانه فرهنگی با محور « نقش تئاتر در کاهش آسیب های اجتماعی »

مدیر فرهنگسرای هنر از برگزاری دومین عصرانه فرهنگی سال ۱۴۰۱ با موضوع نقش تئاتر در کاهش آسیب های اجتماعی در شاهین شهر خبر داد.

مریم سادات معلایی با تاکید بر لزوم توجه رویدادهای فرهنگی بر آسیب‌های اجتماعی، اظهارکرد: دومین عصرانه فرهنگی با عنوان «نقش تئاتر بر کاهش آسیب‌های اجتماعی» با هدف ایده‌پردازی در خلق موقعیت‌های دراماتیک در راستای شناخت آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر ژرف تئاتر به عنوان یک رسانه پویا و زنده که از ابتدا مخاطبان را درگیر موقعیت‌دراماتیک داستان می‌کند، افزود: هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی باید برای شناخت جامعه خود تلاش کنند و با شناخت از جریان‌های تاثیر گذار و مخرب بر سلامت روان جامعه، موقعیت‌هایی دراماتیک و نمایشی با زمینه‌ افزایش آگاهی جامعه و رهنمودهایی در راستای رفع مسائل اجتماعی تولید کنند.

مدیر فرهنگسرای هنر ادامه داد: دومین عصرانه فرهنگی نشستی تخصصی با محور «نقش تئاتر در کاهش آسیب‌های اجتماعی» باحضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و دبیر چهل و یکیمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر چهارشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۷ در سالن سینمای تالار شیخ‌بهایی برگزار می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false