×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری شاهین‌شهر با حوزه هنری کشور

عصرانه فرهنگی با موضوع “نقش تئاتر در کاهش آسیب‌های اجتماعی” با حضور سعید ابریشمی راد شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، سیدرسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن های نمایش استان اصفهان در سالن سینمای تالار شیخ بهایی برگزار شد.

در این همایش، کوروش زارعی به تبیین جایگاه تئاتر و نقش آن در فرهنگ، اعتقادات و باورهای مردم کشورمان با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی پرداخت.

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای چند صحنه کوتاه نمایشی و به تصویر کشیدن برخی مشکلات کنونی جامعه، آسیب‌های اجتماعی را به حضار یادآوری کرد، سپس با بیان راهکارهای متناسب و عملی خواستار توجه هنرمندان و فعالان حوزه تئاتر در راستای کاهش این آسیب‌ها شد.

در پایان این همایش که به همت فرهنگسرای هنر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد، تفاهم نامه‌ای میان شهرداری شاهین‌شهر و حوزه هنری کشور مبنی بر تداوم همکاری در راستای برگزاری همایش‌ها و نشست‌ های تخصصی، استفاده از اساتید مجرب این حوزه، دریافت نمایشنامه‌های متناسب و درخور و نیز چاپ نمایشنامه‌های برگزیده هنرمندان شاهین‌شهری منعقد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false