×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بتول ریاحی مدیر امور فرهنگی اجتماعی سازمان شد

با حکم سیدرسول هاشمیان رئیس سازمان، بتول ریاحی به سمت مدیر امور فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر منصوب شد.

متن حکم بدین شرح است:

سرکارخانم بتول ریاحی؛

پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ با عنایت به تجارب ارزنده سرکار عالی و توانمندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، در فصل جدید خدمت صادقانه به شهروندان، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور فرهنگی اجتماعی سازمان منصوب می گردید. انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از توان همکاران، مراکز و تشکل‌های فرهنگی اجتماعی، کانون های مساجد و پایگاه‌های بسیج شاهد رشد و اعتلای روز افزون فعالیت های این حوزه باشیم. امید است در پرتو الطاف الهی و عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

آموزش فرهنگسرای اشراق، دبیرخانه شورای اسلامی شاهین شهر، کارگزینی سازمان، مدیر مرکز فرهنگی تفریحی بانوان سازمان، مدیر بوستان مادر(باغ بانوان) و مدیر فرهنگسرای اشراق، کارشناس امور فرهنگی و اجرایی سازمان، مسؤول برنامه های مشارکتی سازمان و مسؤول نگارخانه آفتاب و فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهرداری شاهین شهر گوشه ای از سوابق مدیر جدید امور فرهنگی اجتماعی سازمان است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در مجموعه شهرداری شاهین شهر آغاز و از بدو تاسیس سازمان در سال ۱۳۸۷ در سمت های مختلف در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خدمت نموده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false