×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اشاعه ارزش‌های غدیر در گرو فرهنگسازی گسترده 

سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با تبریک فرارسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت بر نهادینه سازی واقعه غدیرخم در کشور تاکید و اظهار کرد: دشمنان همواره با تحریف واقعه غدیرخم و به فراموشی سپردن آن به دنبال فراهم کردن شرایط غفلت نوجوانان و جوانان از این واقعه هستند.

وی ادامه داد: اشاعه ارزش‌های غدیر در جامعه با فرهنگسازی گسترده و ایجاد فرصت مطالعه در این راستا برای نسل های جدید و قشرهای جوان و نوجوان جامعه محقق می‌شود.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اتحاد اقشار مختلف مردم در تکریم سادات جامعه، افزود: سادات همواره وظایف و مسؤولیت‌های متعددی در راستای بسط و گسترش ارزش‌های دینی و فرهنگی به منظور تبیین فرهنگ همدلی، همکاری و خدمت به خلق برای احیای ارزش‌ها را در جامعه برعهده داشته و دارند.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت به شهروندان خصوصا سادات، به مشکلات اقتصادی، معیشتی از جمله مسکن، اشتغال و … اشاره و اظهار کرد: هدف غایی تیم مدیریت شهری کسب رضایت حداکثری مردم، همراهی و همکاری همه جانبه با آن‌ها در جهت شناسایی و رفع مشکلاتشان است و یکی از راهکارهای تیم مدیریت شهری و سازمان‌های زیرمجوعه برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌ها با رویکرد ایجاد نشاط و تزریق امید در جامعه تاکنون بوده‌است.

وی با بیان اینکه دشمنان با دسیسه‌های بسیار از ابتدای انقلاب اسلامی، در ۸ سال دفاع مقدس تاکنون آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و … را بر پیکره جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند، افزود: دشمن توانایی دیدن استقلال، آزادی و آزادگی مردم غیور ایران را ندارد و با هر روش و سلاحی به دنبال تخریب آن و تضعیف روحیه عمومی مردم بوده اما تنها راه مقابله با دسیسه‌گران پایداری و پاسداری از خون شهدا با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر است.

وی تقسیم شاهین‌شهر به نواحی شش گانه و محلات ۱۵گانه را راهکاری منحصربه فرد در ادوار گذشته برای جلب مشارکت های اجتماعی مردمی برشمرد و ادامه داد: با تقسیم‌بندی شاهین شهر به بخش‌های کوچکتر، مردم و معتمدین محلی فرصت مغتنمی  برای نیازسنجی، امکان سنجی و برنامه ریزی در راستای حل مشکلات و شناخت ظرفیت‌ها به دست آوردند.

در این آیین آیت الله سید حسن اعتمادی به تشریح جایگاه سادات و چرایی عظمت واقعه غدیر برای مستمعین و حضار پرداخت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false