×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
دوره دانش افزایی دینی و شهروندی در شاهین‌شهر

دوره دانش افزایی دینی و شهروندی با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، سعید ابریشمی راد شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرستان در سالن بهار نگارستان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی در اولین روز این دوره آموزشی با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اظهارکرد: در دوره‌ دانش افزایی دینی و شهروندی که به مدت یک هفته برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی ها آغاز شده است تلاش می‌شود مباحث دینی را با رویکردی متفاوت و نوین در راستای مباحث شهروندی آموزش دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهین‌شهر و میمه، هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح دانش مذهبی و شهروندی مربیان مراکز آموزشی برشمرد و ادامه داد: طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است مربیان فرهنگی و پرورشی مراکز آموزشی در راستای تبیین اصول اخلاقِ اسلامی، دینی_مذهبی و اجتماعی_فرهنگی به نونهالان و آینده سازان، آموزش‌های لازم را ببینند.

گل جهان شکر زاده عضو شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه در سنوات اخیر خروجی پیش دبستانی ها و مراکز آموزشی برای نونهالان و نوآموزان متناسب نبوده گفت: کودکان روزانه در حال حرکت به سمت تکاملند و ضروری است مربیان مراکز آموزشی که با این قشر خام و نواندیش در ارتباطند دوره های آموزشی فشرده در راستای دانش افزایی دینی و شهروندی را بگذرانند.

وی دانش، انگیزه و اراده را برای آموزش، ضروری برشمرد و افزود: پرورش نونهالان و نوآموزان که آینده سازان کشورند رسالتی عظیم بر عهده مربیان و آموزگاران است.

دوره دانش افزایی دینی و شهروندی باهمکاری دفتر امام جمعه، اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی، شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) باحضور مدرسان و کارشناسان مجرب از ۲۳ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در سالن بهار نگارستان برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false