×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هنر موثرترین ابزار انتقال مفاهیم و ارزش‌های فرهنگی

نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حُسن در نگارخانه آفتاب نگارستان، با حضور سعید ابریشمی راد شهردار، عطاءالله نعمتی مدیر امور اجتماعی و بانوان فرمانداری، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، گل‌جهان شکر زاده عضو شورای اسلامی شهر، سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، فرامرز رادمنش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و هنرمندان شاهین شهر گشایش یافت.

سعید ابریشمی راد در آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حُسن، هنر را موثرترین ابزار انتقال مفاهیم و ارزش‌های فرهنگی در بستر جامعه برشمرد و اظهار کرد: زبان بیان احساس هنرمند، هنر اوست که ناگفته‌های بسیاری را در قالب هنر به مردم ارائه می‌کند.

وی نگارش خوش و خوب نویسی در خوشنویسی را وجه تمایز آن با سایر هنرها دانست و افزود: تیم مدیریت شهری در تلاش برای ایجاد بستر حضور گسترده‌تر هنرمندان و ارزش گذاری به آن ها در راستای جاری شدن هنر هنرمندان در بستر اجتماعی است.

شهردار شاهین‌شهر هنرمندان را ظرفیت های اجتماعی موثر در تعالی جامعه برشمرد و ادامه داد: انتظار همیشگی از هنرمندان همواره تلاش در راستای انتقال مفاهیم ارزشی منجر به توسعه پایدار در حوزه فرهنگ، رفتار اجتماعی و اخلاق عمومی به مردم است.

عباس رمضانی، رئیس انجمن خوشنویسان شاهین شهر نیز گفت: این جشنواره برای اولین بار در شاهین‌شهر با همکاری ۲۶ نفر از اعضای انجمن خوشنویسان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۶۷ اثر در سبک های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث به نمایش گذاشته شده‌است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false