×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
روز ورزش با کاراته وان

مسابقات استانی کاراته وان همزمان با روز ورزش و نخستین روز از هفته فرهنگی شاهین شهر باحضور سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار، سعید ابریشمی راد شهردار، حسین شاهزاده فرد، فاطمه باستانی و گل جهان شکرزاده اعضای شورای اسلامی شهر، حبیب اله ناظریان رئیس هیأت کاراته استان اصفهان، سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، احسان شاه علی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و با استقبال کم نظیر ورزشکاران و ورزش دوستان استان اصفهان در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شاهین شهر برگزار شد.

پیمان زمانی رئیس هیأت کاراته شهرستان در حاشیه این برنامه با بیان اینکه شاهین شهر در مسابقات کاراته وان استانی میزبان ۲۸ شهرستان بوده است، گفت: این مسابقات به مدت دو روز برگزار شد و در روز اول ۶۸۴ کاراته کار در بخش بانوان و در روز دوم و اختتامیه ۵۰۰ کاراته کار در بخش آقایان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی با اشاره به حضور داوران بین المللی در این مسابقات افزود: مسابقات کاراته وان استانی در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پاراکاراته در همه رده کمربندها برگزار شد.

در آیین اختتامیه این مسابقات از سید محمد رضا کاظمی طبا، سعید ابریشمی راد و سید رسول هاشمیان در راستای قدردانی از توجه ویژه به جوانان و قهرمان پروری در این شهر توسط هیأت کاراته استان اصفهان تجلیل شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false