×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دورهمی برای کتابخوانی

مدیر فرهنگسرای دانش و خلاقیت از برگزاری دورهمی های کتابخوانی در فرهنگسراهای شهر، خبر داد.

خدیجه زندآور  با بیان اینکه شاهین شهر برای پایتختی کتاب آماده می شود، اظهار کرد: هدف از جمع خوانی، تقویت اعتماد به نفس، انس هرچه بیشتر با کتاب و گسترش مهارت های خواندن در نوجوانان بوده و در راستای اجرای سیاست های مدیریت شهری برگزاری این دوره ها، علاوه بر ترویج کتابخوانی، اشتیاق به مطالعه و کسب دانش و آگاهی را نیز افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه دوره های جمع خوانی کتاب بر دو محور مطالعه و تجربه اندوزی استوار است، افزود: در این دوره ها که از فرهنگسرای دانش و خلاقیت آغاز و در همه مراکز فرهنگی شهر تسری می یابد، شرکت کنندگان باید پس از مطالعه بخش هایی از کتاب، تجارب شخصی، دیدگاه فردی و برداشت شخصی خود در مورد آن را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

مدیر فرهنگسرای دانش و خلاقیت با اشاره به رشد تکنولوژی و سرعت انتقال مفاهیم در دنیای ارتباطات، گفت: ساختار فیزیکی و تورق کتاب، نوستالژی است که عشق به کتاب و مطالعه را افزایش می دهد و همواره برای دوستداران کتاب و کتابخوانی لذت بخش است. در همین راستا جمع خوانی های کتاب می تواند با ارضای این حس در علاقه مندان در گام اول، فرصت بررسی عمیق تر مطالب و جمع بندی نهایی از آنان، خارج از چارچوب محدود ذهن و پرهیز از پراکندگی نوشته ها را فراهم کرده و قوه تخیل و خلاقیت را افزایش دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false