×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
شاهین‌شهر میزبان مسابقات کشتی آزاد انتخابی نوجوانان استان اصفهان

مسابقات کشتی آزاد انتخابی نوجوانان استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت شهدای شهرستان باحضور سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، حسین شاهزاده فرد رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهر و شهرستان و علاقه مندان به کشتی در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شاهین شهر برگزار شد.

رئیس هیأت کشتی شاهین شهر و میمه از رقابت ۳۸۶ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از اقصی نقاط استان اصفهان به میزبانی شاهین‌شهر خبر داد.

محمود شیرجزی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد انتخابی نوجوانان استان اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات، ۶ و ۷ بهمن ماه به مدت دو روز در آستانه دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان شاهین شهر و میمه برای اولین بار با حضور ۲۲ تیم از سراسر استان اصفهان در شاهین شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۳۸۶ نوجوان ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: ۴۰ نفر از کشتی گیران نوجوان شهرستان شاهین شهر و میمه در قالب دو تیم ورزشی در مسابقات انتخابی نوجوانان رده سنی ۱۵ تا ۱۶ سال در ده وزن با نمایندگان دیگر شهرهای استان اصفهان به رقابت پرداختند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false