×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جوان در شاهین شهر

شهردار شاهین شهر از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.

سعید ابریشمی راد در نشست خبری که با حضور سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، احسان شاه علی رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیران نواحی ۶ گانه شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جوان ۱۲ بهمن همزمان با طلیعه دهه مبارک فجر و اختتامیه آن در میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است.

وی با بیان اینکه اجرای این الپیاد یک ماه به طول می انجامد، افزود: پیش بینی ها برای مشارکت در این جشنواره بیش از دو هزار ورزشکار است که در ۲۶ رشته ورزشی نظیر شنا، والیبال، کاراته، طناب زنی، دارت، فوتبال، طناب کشی، کشتی، پرورش اندام، اسکیت، دوچرخه سواری، ووشو، ورزش های رزمی، آمادگی جسمانی، بسکتبال، تیر اندازی با کمان، تنیس روی میز، چوب کشی، چوگان و … با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شهردار شاهین شهر معرفی و استفاده از ظرفیت های محله ها، ایجاد انگیزه و جلب مشارکت عمومی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: برای ایجاد روحیه رقابت پذیری و هویت سازی محله ای در شهر، ورزشکاران هر یک از محلات شاهین شهر در این جشنواره با رنگی مختص به محله خود در مسابقات حاضر می شوند. از سوی دیگر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی محور فعالیت های فرهنگی جشنواره خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false