×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش نمایشگاه صنایع دستی آرمان در نگارخانه آفتاب

نمایشگاه صنایع دستی آرمان باحضور امید ایمانی عضو شوری اسلامی شاهین شهر، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و جمعی از هنرمندان و هنردوستان در نگارخانه آفتاب گشایش یافت.

امید ایمانی عضو شورای اسلامی شهر، در آیین گشایش این نمایشگاه، یکی از اهداف برگزاری این قبیل نمایشگاه ها را حمایت از تولید کنندگان این صنایع برشمرد و اظهارکرد: حذف واسطه ها، ساماندهی تولیدکنندگان صنایع دستی و توانمندسازی گروه های هدف با کمترین امکانات و شرایط اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی ایجاد یک فضای دائمی برای نمایشگاه صنایع دستی میسر نیست، افزود: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی علاوه بر رونق بخشیدن به اقتصاد خانوارِ فعالان حوزه صنایع دستی، فرصتی را مهیا می کند که دیگر علاقه مندان و هنرمندان نیز بتوانند از آثار یونیک و خلاقانه موجود در نمایشگاه ایده گرفته و آثاری خلاقانه تر و جدیدتری را خلق کنند، در همین راستا امیدواریم با ارائه طرح احداث بازارچه دائمی صنایع دستی شاهین شهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر، بتوانیم موانع موجود در این زمینه را رفع نماییم.

نمایشگاه صنایع دستی آرمان به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان، گروه کارآفرینان مصباح و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر  با برپایی ۳۰ غرفه تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای هنردوستان و علاقه مندان در نگارخانه آفتاب نگارستان است.

آثار این نمایشگاه توسط گروهی متشکل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و هنرمندان پیشکسوت، ارزیابی، رتبه بندی و داوری شده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false