×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین شهر، شهر دوستدار کتاب شد

رئیس ستاد پایتختی کتاب شاهین شهر از انتخاب این شهر به عنوان یکی از ۱۲ شهر دوستدار کتاب و راهیابی به مرحله نهایی خبر داد.

سید محمدرضا کاظمی طبا با اعلام این خبر اظهار کرد: از بین ۱۰۵ شهر در ۲۴ استان کشور که در فراخوان هشتمین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران شرکت کرده اند به همت اقدامات موثر شهرداری شاهین شهر و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شاهین شهر پس از داوری های انجام شده در لیست ۱۲ شهر منتخب دوستدار کتاب قرار گرفت.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه بررسی‌ برنامه‌های شهرها ناظر به کارنامه و فعالیت‌های شهرها، ظرفیت شهرها و همچنین ایده‌های این شهرها در حوزه کتاب و کتابخوانی بوده است، افزود: رقابت رسمی بین ۱۲ شهر برای انتخاب پایتخت کتاب ایران در ۲۴ مرداد آغاز می شود و در شهریور ماه، پایتخت هشتمین دوره کتاب ایران معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت دو شهر شاهین شهر و اصفهان در این دوره رقابت های پایتختی کتاب، ادامه داد: هر دو شهر استان اصفهان در کنار شهر کرج از استان کرج، شهر ارومیه از آذربایجان غربی، شهر سبزوار از خراسان رضوی، شهر سمنان از استان سمنان، شهر اوز و صدرا از فارس، شهر قزوین از استان قزوین، شهر رابر از کرمان، شهر فومن از گیلان و شهر‌ آمل از مازندران به عنوان شهرهای دوستدار کتاب انتخاب شده و برای پایتختی کتاب رقابت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false