×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین شهر، در آیین معرفی شهر دوستدار کتاب

شهردار شاهین شهر در آیین معرفی شهرهای دوستدار کتاب ایران که با حضور نمایندگان ۱۰۵ شهر کشور در برج آزادی برگزار شد با ابراز امیدواری برای داشتن دنیایی عاری از جهل، خرافه و ظلمت و نادانی  اظهار کرد: این رویداد یکی از موثرترین اقدامات در حوزه فرهنگ ایران زمین در بخش کتاب و کتابخوانی است که نوید بخش آینده ای روشن است.

سعید ابریشمی راد در حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه شاهین شهر به نام شهر دانش و خلاقیت معروف است، افزود: شاهین شهر با نیم قرن قدمت تاسیس و تلفیق همه قومیت هاو ملیت ها در آن جلوه ای از شکوه تمدن ایران زمین است که با حمایت مدیران و تنظیم تفاهم نامه های متعدد در آینده نزدیک برگزار کننده بزرگترین رویداد ملی علمی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: موزه ملی دستاوردهای علمی در سه حوزه پیشروی دانشی نظیر سلول های بنیادی، هوا فضا و هوش مصنوعی در این شهر تاسیس خواهد شد.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه در تدوین برنامه های پایتختی کتاب برای همه اقشار جامعه هدفگذاری شده است، تصریح کرد: شاهین شهر برای نیل به پایتختی کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی علاوه بر تمرکز بر جاذب و زیبا بودن موضوع کتاب ها، برای جذب مطالعه گران باید با شناسایی مخاطبان جامعه و هدفگذاری صحیح نظیر برنامه ریزی برای مادران باردار و اثرگذاری بر روی جنین، جذب کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان، فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را گسترش داد.

در این آیین بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شهر، عطااله نعمتی نماینده فرمانداری، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false