×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شب نقاشی باحضور اساتید شاهین شهری

به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر با حضور اساتید آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی و نقاشی، سعید ابریشمی راد شهردار، نوید توکلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

در ویژه برنامه «شب نقاشی» از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از اساتید آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی و نقاشی شاهین شهر دعوت شد تا به طور هم‌زمان با یکدیگر آثاری را با دو موضوع هفته فرهنگی شاهین شهر و صلح و دوستی در تکنیک‌های مختلف خلق کنند.

اساتید حاضر ضمن اینکه یک اثر هنری را در طی این برنامه خلق و به اتمام می رساندند، حدود ۴۰ هنرجو نیز با روند اجرای تولید اثر آشنا شدند و در پایان تعداد ۲۰ اثر از این اساتید نقاشی با موضوعات یادشده، گردآوری شد و آثار خلق شده در  شب نقاشی همراه با مجموعه ای که از سوی اساتید نقاشی و هنرهای تجسمی شاهین شهر پیشنهاد می شود در قالب یک نمایشگاه در نگارخانه آفتاب، نمایش داده خواهدشد.

در شب نقاشی، علاوه بر حضور اساتید نقاشی، اساتید خوشنویسی شاهین شهر نیز با همکاری انجمن خوشنویسان این شهر حضور داشتند و به خلق اثر پرداختند.

در پایان شب نقاشی از «علی باباعلی» به عنوان استاد پیشکسوت نقاشی شاهین شهر تجلیل شد و سایر اساتید حاضر در این برنامه نیز با لوح و یادمان هفته فرهنگی شاهین شهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false