×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» برگزار شد

«مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

 

لیلا شمس، مدیر مرکز کارآفرینی و توانمندسازی بانوان باران، ضمن اعلام این خبر، گفت: پیش‌ازاین، همایش‌های گذشتۀ بازاریابی، کسب‌وکار و کارآفرینی، از سوی این مرکز به شیوه‌های سنتی و بدون پرداختن به مبحث هوش مصنوعی برگزارشده است، اما با توجه به ظرفیت‌های بالای هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف، تصمیم بر آن شد که تداوم همایش‌های با تمرکز بر این حوزه برگزار شود. ازاین‌رو تلاش شد تا در «همایش هوش مالی در عصر دیجیتال» از ظرفیت‌های هوش مصنوعی و هوشمندسازی ظرفیت‌های موجود در زمینه کسب‌وکار، استفاده شد.

او در خصوص ضرورت بهره‌گیری از هوش مالی در حوزه کسب‌وکار و بازاریابی، چنین توضیح داد: گاهی فردی کسب‌وکاری را دایر کرده و درآمدی هم دارد و درنهایت همان را به مصرف می‌رسانَد؛ ولی با بهره‌گیری از هوش مالی می‌آموزد که چگونه با کمترین سرمایه و امکانات، مدیریت لازم را در بخش‌های مختلفِ کسب‌وکارِ خود انجام داده، فعالیتش به سودرسانی برساند و هزاران نفر را تحت پوشش خود قرار دهد.

شمس به انتخاب «هوش مالی در عصر دیجیتال» برای عنوان این همایش نیز اشاره کرد و ادامه داد: همایشِ برگزارشده، بر ۳ محور «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» تمرکز داشت، اما به دنبال این هستیم که هر یک از این سه محور در سال ۱۴۰۳ به‌صورت جداگانه آموزش داده شود.

مدیر مرکز کارآفرینی و توانمندسازی بانوان باران با اشاره به اهمیت موضوع جهانیِ هوشمندسازی و عرصه‌های مختلف دیجیتال، گفت: «هوش مالی در عرصه دیجیتال» با حضور مهدی حمیدخانی، عضو هیئت‌علمی و رئیس سرای نوآوریICT  دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، سید محمدرضا میراحمدی، عضو هیئت‌علمی و مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ سرای نوآوری ICT دانشگاهِ یادشده و همچنین رسول صادقی، عضو هیئت‌علمی و مدیر دپارتمان هوشمندسازی سرای نوآوری ICT دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد.

او اضافه کرد: در این همایش تلاش شد تا مباحث نوین و مؤثرِ عرصۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی، ویژۀ فعالانِ کارآفرین مطرح شود.

گفتنی است، همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» دوشنبه (۲۱ اسفندماه) در سالن اجتماعات بهار، واقع در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false