×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین کتاب چاپ شده توسط سازمان در اختیار کودکان قرار گرفت

بنابر اعلام مدیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر کتاب ” در پارک های شاهین شهر چکار کنیم؟ ” چاپ گردیده و در نشست های شهروندی و برنامه های مختلف سازمان و یا حضور در مداس شهر در میان کودکان شاهین شهری توزیع گردیده است.

بهناز رضازاده در این خصوص عنوان کرد: تا کنون ده ها عنوان کتاب و بروشور با تیراژ بالغ بر ۳۵ هزار جلد با رویکرد توسعه و بهبود فرهنگ شهروندی با موضوعاتی همچون آپارتمان نشینی ، حفظ تمیزی و نظافت شهر ، نحوه مراقبت از مبلمان شهری ، مراقبت از فضای سبز ، آموزش های شهروندی ویژه کودکان و والدین ، خودشناسی و نقش افراد در جامعه و آداب نماز و آموزه های دینی ، آشنایی با مواد مخدر و راه های پیشگیری از اعتیاد واستفاه درست از انرژی و رعایت اصول اقتصاد مقاومتی در این کمیته تدوین و به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: در رراستای تاثیرگذاری بیشتر در فضای مجازی نیز اقدام های خوبی صورت گرفته است و با ساخت نماهنگ و فیلم های کوتاه و انتشار در فضای مجازی سعی در جذب مخاطبان جوان در شبکه های اجتماعی نموده ایم.

طراحی و چاپ موضوعات مختلف شهروندی همچون تفکیک زباله از مبدا ، آموزش چگونگی جمع آوری زباله ها در شهر ، ترویج فرهنگ احترام متقابل و عشق ورزی به یکدیگر از طریق ابزارهای مختلف اطلاع رسانی در شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این واحد است.

این کتاب را از طریق لینک زیر می توانید مطالعه نمایید:

لینک دانلود فایل کتاب توی پارک های شاهین شهر باید چکار کنیم؟

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false