×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هوشیارسازی جوانان در نمایشگاه اعتیاد

نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری فرمانداری شهرستان ، نیروی انتظامی استان و شهرستان و سپاه ناحیه مقاومت شاهین شهر  همزمان با ایام مبارک دهه فجر در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس افتتاح شد.

بیش از یکصد دانش آموز از هنرستان شیخ بهایی گز و مدرسه سلامتیان در این نمایشگاه حاضر شدند و در ویژه برنامه ای که برای راهنمایی و هدایت این آینده سازان کشور تدارک دیده شده بود شرکت نمودند.

در این برنامه سروان حبشی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عوامل ورود جوانان به دام اعتیاد را تشریح کرد و در خصوص مواردی همچون طلاق ، فقر ، اعتقادات ضعیف مذهبی ، دوستان ناباب و عدم آموزش نه گفتن به جوانان توضیح داد.

وحید احسانی کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جامعه شناس نیز به نقش مواد مخدر در فروپاشی کانون خانواده و تاثیر مخرب آن بر کودکان و احتمال گرفتاری فرزندان در این مرداب و نحوه مقابله با این شرایط نکاتی را بیان کرد.

اجررای تئاتر با موضوع اعتیاد و نقش افراد سودجو در کشاندن نوجوانان به منجلاب اعتیاد و نیز اجرای موسیقی از دیگر بخش های این برنامه برای هوشیار کردن جوانان در راه مقابله با این بلای خانمان سوز بود.

همه روزه در این مرکز با حضور کارشناسان انجمن های مردم نهاد جلسات مشاوره برگزار می گردد.

برای اطلاع از برنامه های مختلف سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در فرهنگسراها و ورزشگاه های شهر از طریق لینک https://t.me/ShaahinShahri عضو کانال @shaahinshahri شوید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false