×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کسبه برتر شهر معرفی می شوند

در نشستی مشترک با حضور مصطفی بدیعیان رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه ، محمود رادان رییس اتحادیه اصناف شاهین شهر و روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر مورد بررسی قرار گرفت.

بدیعیان رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان وجود بیش از شش هزار واحد صنفی در شاهین شهر را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های شهر دانست و اعلام کرد: کسبه و خانواده ایشان درصد قابل توجهی از جمعیت شهر را شامل می شوند و می توانند در برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر بخش ویژه ای را برعهده بگیرند و در بهتر برگزار شدن این هفته تاثیرگذار باشند.

جواد نصر معاون فرهنگی سازمان و دبیر هفته فرهنگی شاهین شهر با اشاره به این نکته که کاسبان شهر همواره مورد اعتماد مردم بوده اند عنوان کرد: انتخاب کاسبان برتر با نظر شهروندان علاوه بر اعتباربخشی به واحدهای صنفی موجب رقابت سالم در ارائه خدمات مناسب به شهروندان می شود و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در هفته شاهین شهر به خوبی بهره برداری کنیم.

کسبه برتر با چارچوب های اتحادیه اصناف شناسایی و با نظر شهروندان انتخاب شده و در تیرماه امسال همزمان با هفته فرهنگی شاهین شهر معرفی خواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false