×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اجاره ماهانه واحدهای اداری-تجاری در طبقه ششم نگارستان شهرداری

باسمه تعالی

آگهی مزایده عمومی نوبت اول

اجاره ماهانه واحدهای اداری-تجاری در طبقه ششم نگارستان شهرداری

سازمان فرهنگی ، اجتماعی  ورزشی شهرداری شاهین شهر با استناد مصوبه شماره ۳۵۷۲/ش  مورخ ۲۷/۱۲/۹۶  شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد اجاره ماهانه واحدهای اداری-تجاری در طبقه ششم نگارستان شهرداری را  از طریق مزایده عمومی به صورت  بهره برداری به اشخاص حقیقی یا حقوقی به مدت دو سال واگذار نماید(در صورت رضایت سازمان تا ۲۰درصد افزایش اجاره بها نسبت به سال دوم به مدت یک سال قابل تمدید می­باشد). متقاضیان می توانند تا آخر وقت اداری روز سه شنبه ۰۱/۰۳/۱۳۹۷ برای دریافت اسناد مزایده به امور قراردادهای سازمان فرهنگی ، اجتماعی  ورزشی شهرداری شاهین شهر مراجعه نمایند.

 

شماره واحد

طبقه موقعیت فراگیری واحد مساحت تقریبی

(متر مربع)

تعداد اتاق کار اتاق آرشیو

(انبار)

اجاره بهای ماهانه

(ریال)

سپرده شرکت در مزایده

(ریال)

۱ ششم مجموعه اداری شماره ۱

ضلع جنوب غربی

۱۳۷ ۴ ۰۰۰/۹۵۰/۱۴ ۰۰۰/۹۷۰/۸
۲ ششم مجموعه اداری شماره ۳

ضلع جنوب شرقی

۱۵۲ ۳ ۱ ۰۰۰/۳۰۰/۱۵ ۰۰۰/۱۸۰/۹
  • متقاضیان باید دارای مجوز از مراجع ذی­صلاح و پیشینه کیفری نداشته باشند.
  • متقاضی مکلف به رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در قرارداد می­باشد.
  • بهره بردار موظف است کلیه مجوزهای قانونی لازم برای بهره­برداری خود از قبیل جواز کسب ، ومجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح را اخذ نماید و به سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر ارائه دهد و این سازمان در این زمینه هیچ گونه مسؤولیتی ندارد.
  • کلیه هزینه های تجهیز و تکمیل محل ، هزينه انشعاب­های مورد نیاز اعم از گاز ، برق ، آب و … و کلیه عوارض قانونی و مالیات بر عهده برنده مزایده خواهد بود و سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر هیچ گونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.
  • برنده مزایده متعهد است علاوه بر پرداخت اجاره ماهانه، مبلغ سه میلیون( ۰۰۰/۰۰۰/۳ ) ریال نیز بابت هزینه قبوض و شارژ به صورت ماهانه به حساب سازمان فرهنگی ، اجتماعی  ورزشی شهرداری شاهین شهر واریز نماید. لازم به ذکر است مبلغ اعلامی برای شارژ سال اول بهره برداری می باشد و برای سال دوم(شرط تمدید سالانه رضایت سازمان از نحوه عملکرد بهره بردار می باشد) مبلغ شارژتوسط سازمان اعلام خواهد شد.
  • مبلغ پایه بهره برداری ماهانه برای سال اول و اجاره ماهانه برای سال دوم (شرط تمدید سالانه رضایت سازمان از نحوه عملکرد بهره بردار می باشد) تا ۲۰% افزایش بسته به نرخ تورم یکساله منتهی به سال پایان قرارداد و با در نظر گرفتن عملکرد بهره بردار با مجوز کتبی هیئت مدیره محترم سازمان تعیین و اعلام می گردد.
  • بهره بردار موظف به دریافت تأییدیه کیفی تجهیزات مورد استفاده در ساختمان اداری طبقه ششم از سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر است.
  • واحدهای تجاری- اداری ، دارای پارکینگ نمی­باشند.
  • در صورتی که در طول مزایده و یا در زمان انعقاد قرارداد و یا در طول قرارداد مشخص گردد متقاضی فاقد شرایط مذکور می­باشد، سازمان نسبت به حذف متقاضی از فهرست مزایده، ضبط سپرده شرکت در مزایده، فسخ قرارداد و دریافت خسارت­ها اقدام خواهد نمود.

 

 

 

  • شرکت کنندگان در مزایده می بایست سپرده شرکت در مزایده را برابر با مبلغ مندرج در جدول به حساب جاری شماره ۰۴۱۵۰۰۵۹۶۶۷۰۰۵ به نام سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی نزد بانک ملی شعبه مرکزی شاهین شهر واریز و فیش مربوطه و یا ضمانت نامه معتبر بانکی را ضمیمه اسناد خود نماید.
  • شرکت اشخاصی که در حال حاضر طرف قرارداد با سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر یا به هر نحوی به این سازمان بدهکار می باشند مشروط به پرداخت کلیه بدهی ها به سازمان و تسویه حساب کامل از امور مالی سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر بود درغیر این صورت پیشنهاد ایشان به تشخیص سازمان پذیرفته نخواهد شد.
  • شرکت کنندگان باید حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۰۲/۰۳/۱۳۹۷ پیشنهادهای خود را در دو پاکت الف و ب که پاکت الف حاوی آگهی مزایده و یک نسخه نمونه قرارداد امضا شده و سپرده شرکت در مزایده که به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی و یا فیش واریزی و پاکت ب حاوی فرم تکمیل شده پیشنهاد قیمت که به طور خوانا نوشته و با ذکر نام و مشخصات تکمیل شده باشند به دبیرخانه سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر تحویل نمایند.
  • پیشنهادهای رسیده در کمیسیون معاملات عمده(عالی) سازمان مفتوح و برابر مقررات و مقتضیات سازمان تصمیم گیری و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
  • سپرده برندگان نفرات اول تا سوم در مزایده تا انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد و در صورت خودداری نفر اول از انعقاد قرارداد سپرده او به نفع سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر ضبط و قرارداد با نفر دوم منعقد  می گردد و همچنین در صورتی که  نفرات دوم و سوم نیز حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده آن ها به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد.
  • پیشنهادهای رسیده که مبهم ، مخدوش ، مشروط و یا فاقد سپرده باشند، یا پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر برسد اعم از کتبی یا حضوری ترتیب اثر نخواهد شد و سازمان در رد یا قبول کلیه پیشنهادها مختار است.
  • هزینه درج آگهی به عهده برنده مزایده می باشد.
  • برنده مزایده موظف است هنگام عقد قرارداد ، سفته ای با مبلغ یک میلیارد(۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱)  ریال بابت ضمانت اجرای تعهدات در قبال اشخاص ثالث  تا یک سال بعد از اتمام قرارداد و بابت ضمانت پرداخت اجاره ماهیانه معادل اجاره یک سال در قالب ضمانت نامه بانکی یا سپرده نزد سازمان ، ارائه دهد و در سالهای آینده شرط تمدید سالانه رضایت سازمان از نحوه عملکرد بهره بردار می باشد .
  • شرکت کنندگان در مزایده باید قبل از ارائه پیشنهاد قیمت نمونه قرارداد(به ویژه ماده مربوط به تعهدات) شرایط مزایده و دیگر ضمائم پیوست را دقیقاً مطالعه نموده و از مکان واگذاری مورد مزایده بازدید نموده از کیفیت آن ها و چگونگی شرایط و سایر مقتضیات ، اطلاعات کامل کسب نمایند بدیهی است پیشنهاد دهندگان پس از تسلیم پیشنهاد قیمت نمی توانند به عذر عدم اطلاع از شرایط قرارداد و مزایده اعتراض نمایند.
  • شرکت کننده اقرار می نماید که در موقع شرکت در این مزایده مشمول ممنوعیت های مقرر در اصل ۴۹ و ۱۴۱ قانون اساسی و قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب ۲۲/۱۰/۱۳۳۷ و سایر مقرراتی که چنین محدودیت هایی را معین می نماید ، نیست.
  • پیشنهاد های رسیده روز پنج شنبه مورخ ۰۳/۰۳/۹۷  درکمیسیون معاملات عمده(عالی) سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر که بدین منظور تشکیل می گردد باز و قرائت خواهد شد.
  • شرکت کننده موظف به مهر و امضا تمام صفحات آگهی به نشانه اطلاع و قبول کلیه شرایط می باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false