×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای برنامه های متنوع در هفته فرهنگی شاهین شهر

برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر باید به بهترین نحو ممکن و کیفیت مطلوب اجرایی شود.

حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهردر جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته شاهین شهر پرداخت وگفت: شاهین شهر شهر جدید و نوپایی است و دارای پتانسیل های فراوان و ما باید این پتانسیل ها را شناسایی و معرفی کنیم و شهرداری برآن است که برنامه هایی که تدارک دیده را در هفته فرهنگی شاهین شهر به بهترین نحو به مردم ارائه کند.

وی ادامه داد: در روز دهم تیرماه مردم شاهین شهر شاهد مانور بخش های مختلف خدمت رسان شهری خواهند بود تا متوجه حجم گسترده فعالیت شهرداری شوند.

عشقی افزود: با توجه به اینکه شاهین شهر دومین شهر باسواد کشور است و وجود ده ها نویسنده و فرهیخته ادبی در شاهین شهر و مصادف شدن هفته فرهنگی شاهین شهر با روز قلم موجب برنامه ریزی همایش روز قلم و رسانه شد.

سرپرست شهرداری شاهین از برگزاری جشنواره اقوام در هفته فرهنگی شاهین شهر خبر داد و گفت : رنگین کمان اقوام شاهین شهریکی دیگر از برنامه های این هفته است که شهروندان می توانند شاهد حضور اقوام مختلف ایران زمین باشند و از نزدیک با آیین و سنت های سایر اقوام آشنا شوند.

عشقی با مرور برنامه های هفته شاهین شهر در سالهای گذشته عنوان کرد: سال های گذشته برنامه های هفته شاهین شهر در سطح مطلوبی برگزار و پس از آن در جلسات کارشناسی نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شده است و امیدواریم امسال بتوانیم آنچه را که مردم انتظار دارند بر آورده سازیم .

حمید عشقی در ادامه اظهار داشت: شهروندان باید نسبت به شهر حس تعلق داشته باشند تا شهری پویا داشته باشیم و برگزاری چنین برنامه هایی در این امر تأثیرگذار می باشد پس لازم است با اطلاع رسانی گسترده تمام شهروندان را به حضور در این برنامه ها دعوت نماییم و برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر باید به بهترین نحو ممکن و کیفیت مطلوب اجرایی شود تا به اهداف پیش بینی شده دستیابی داشته باشیم و ماحصل و نتیجه آن به شهروندان عزیز برسد.

وی ادامه داد : یکی از راه های اشاعه فرهنگ شهروندی فعالیت سمن ها و مشارکت شهروندان است و لازم است سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر باتوجه به زیر ساخت لازم و سخت افزارهایی که در اختیار دارد با حمایت از نهاد های مردمی و با تکیه بر ارتباط مؤثر با شهروندان میزان مشارکت بخش خصوصی را در اجرای برنامه های فرهنگی افزایش دهد و در ایجاد موج های فرهنگی تأثیر گذار باشد.

سرپرست شهرداری شاهین شهر یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر را معرفی شهر به هموطنان در سراسر ایران اسلامی  دانست گفت: در این هفته باید تمامی ظرفیت ها،توانمندی ها و ویژگی هایی از جمله دانش محور و خلاق بودن، پویایی، نظم پذیری و چند قومیتی بودن شهر معرفی گردد. مسلم است که هفته فرهنگی شاهین شهر متعلق به شهرداری نیست و در این راستا تمامی ادارات و دستگاه های متولی برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی باید در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها سعی و تلاش نمایند.

وی در ادامه فراگیر بودن برنامه ها در سطح شهر، حضور پررنگ شهروندان در برنامه ها، تنوع و کیفیت برنامه ها نسبت به سال گذشته با ظرفیت پذیرش بالا از سوی مردم را از جمله شاخصه ها و محورهای اصلی در برنامه ها اعلام نمود و خواستار اجرای آنها از سوی متولیان گردید.

عشقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: اکنون ۱۷ هزارر ورزشکار ثبت نام شده در شهر داریم که فعال هستند و  بیمه ورزشی دارند و در شهر اکنون ۵ مکان ورزشی بزرگ و قابل قبول احداث شده که همه سانسهای ورزشگاهها پر است و همچنین همه پارکهای سطح شهر به وسایل ورزشی مجهز شده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false