×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشن پیوند آسمانی ۱۱۰ زوج

به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه ، دفتر امام جمعه و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر جشن پیوند آسمانی ۱۱۰ زوج در سالن بهار نگارستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) جشن ازدواج ۱۱۰ زوج را با هدف ترویج ازدواج آسان و ترویج فرهنگ وقف برگزار کردیم و به زوجهای جوان هدیه ای به رسم یادبود در این مراسم اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: زمانی که فرزندی به روی پدر و مادر نگاه می کند و زمانی که درهای کعبه باز می شوند و زمانی که دو زوج با یکدیگر ازدواج میکنند درهای رحمت الهی باز می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: انشالله همه زوجهای جوان مشوق و مبلغی برای فرهنگ وقف در جامعه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد لقمانی کارشناس مذهبی در این مراسم با تبریک آغاز زندگی به زوجهای جوان گفت: انشالله همگی بتوانیم زندگی حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهیم و بتوانیم فرزندان خوب تربیت کنیم تا یک جامعه سالم داشته باشیم.

وی ادامه داد: بچه ها در زندگی اسباب بازی نیستند بلکه امانت الهی هستند و اگر کسی فرزندش را ببوسد ۵۰۰سال عبادت کرده و همسرانی هم که به همدیگر اظهار علاقه کنند از ثواب بسیار بهرمند می شوند.

حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این مراسم به همه زوجهای جوان که زندگی خود را آغاز کردند تبریک گفت و خواستار ادامه چنین برنامه هایی در سطح استان شد.

حجت السلام والمسلمین حاج آقا ملکیان امام جمعه شاهین شهر نیز در این مراسم گفت: روز اول ذی الحجه روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)است  و ما باید زندگی تک تک ائمه را الگو و سرمشق قرار دهیم .

وی ادامه داد: جوانان بین عقد و ازدواج  فاصله نیندازند و بعد از عقد با رفتن به یک مسافرت زندگی خود را شروع کنند.

امام جمعه شاهین شهر افزود: کسانی که ازدواج کردند و ۲ رکعت نماز بخوانند فضیلت بیشتری دارد بر جوان مجردی که شبانه روز به عبادتمی پردازد.

حجت السلام ملکیان افزود: امروز جشن پیوند ۱۱۰ زوج را برگزار کردیم و انشالله بتوانیم سال آینده جشن ۱۱۰۰ زوج را برگزار کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false