×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تشریح چشم انداز سازمان توسط مدیرعامل

روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در جمع معاونین ، مدیران مراکز و مدیران ستادی سازمان به تشریح چشم انداز و بازنگری در اهداف سازمان ، ترسیم مسیر و روش های دست یابی به اهداف و روش های عملیاتی آن پرداخت.

شاه رجبیان گفت: مدیران سازمان با کوله باری از تجربه های ارزشمند در کنار تلاش و کوشش فراوان توانسته اند موجب ارتقاء کیفیت و برنامه های سازمان و بهبود خدمات رسانی به شهروندان شوند اما لازم است تا با شناخت به موقع نیازهای مردم برای رفع آن برنامه ریزی نماییم و این میسر نیست مگر با هدفمندسازی سازمان و بازنگری در روش های عملیاتی و تغییر نگاه در چشم انداز سازمان.

شاه رجبیان بر استاندارد سازی آموزش در مراکز تاکید کرد و ادامه داد: آموزش در رشته های مختلف و به نوعی آموزشگاه داری هدف اصلی سازمان نیست اما ابزار و وسیله مناسبی برای انتقال اصول شهروندی و مفاهیم اجتماعی است بنابراین فرهنگسراها باید به پایگاه های مستحکم و مورد اعتماد در محله ها تبدیل شوند.

مدیرعامل سازمان تفویض بخشی از وظایف ستادی به مدیران فرهنگسراها را روشی برای استقلال بیشتر مراکز دانست و گفت: مدیران فرهنگسراها با تشکیل کارگروه های تخصصی و استفاده از توانمندی بخش خصوصی به ویژه حمایت از سمن ها و گروه های اجتماعی و فرهنگی باید نسبت به تقویت این پایگاه های محلی اقدام نمایند و امیدوارم اجرای این طرح ضمن تقویت همدلی و همکاری مراکز باعث ایجاد فضای رقابتی سازنده و توسعه فرهنگی شهر شود.

بررسی نمودار سازمانی ، بازتعریف اهداف و بررسی نقش فرهنگسراها و چگونگی ارتباط با گروه های مشورتی و تخصصی و نحوه حمایت از سمن های فرهنگی و اجتماعی از دیگر موارد مطرح شده و مورد بحث در این جلسه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false