×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ورزشکار شاهین شهری قهرمان هندبال ساحلی

ورزش هایی که با توپ انجام می شوند معمولا از جذابیت خاصی برای افراد برخوردار هستند، چه آنهایی که این ورزش یا بازی را انجام می دهند و چه آن هایی که بعنوان تماشاگر از دیدن آن ورزش لذت می برند و هندبال ساحلی یکی از این رشته هاست.

یکی از ورزش های پر هیجان توپی که معمولا بصورت گروهی اجرا می شود  رشته هندبال ساحلی است که جوان شاهین شهری توانسته در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد به همین جهت با وی به گفتگو نشستیم.

خودتون را معرفی کنید؟

میلاد حمیدی فر متولد اردیبهشت ۱۳۶۵ اصفهان و اصالتاً بختیاری هستم.

ورزش را از چه زمانی شروع کردید؟

ورزش را از زمان دبستان شروع کردم و رشته هندبال را ۱۲ سال است که کار می کنم و ۸ سال است که هندبال ساحلی را به طور اختصاصی کار میکنم و ۶ ساله عضو تیم ملی هستم.

چه مقامهایی کسب کردید؟

در این مدتی که عضو تیم ملی هستم یک دوره مقام چهارمی آسیا و یک دوره هم مقام سوم آسیا را کسب کردیم.

آخرین مسابقاتی که انجام دادیم جام جهانی روسیه کازان ۲۰۱۸ که هشتم جهان را در این مسابقات کسب کردیم.

تیم ما توانست در مسابقاتی که  ارومیه برگزار شده بود مقام  اول را کسب کند.

من در تیمهای مختلف ذوب آهن اصفهان، نیک اندیش اصفهان، شهرداری شهرکرد، نفت و گاز گچساران و نیرو زمینی تهران به طور سالنی به هندبال پرداختم.

با توجه به اینکه شاهین شهر پتانسیل خوبی برای هندبال ساحلی دارد می تواند در این رشته سرآمد باشد و مسئولان با احداث زمینی می توانند برای این رشته پایگاه خوبی ایجاد کنند تا در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

مشکلات یا موانعی برای ادامه کار دارید یا نه؟

من اکنون بدنبال شغل هستم چیزی که ذهنم را به خود مشغول کرده با وجود اینکه ۱۲ سال است در این رشته فعالیت می کنم نیازمند شغلی هستم که که بتوانم با آن درآمد زایی کنم و در شهر بمانم و اگر شغلی برای من فراهم نشود مجبور به مهاجرت می شوم ولی چون شهرم را دوست دارم تلاش میکنم که در همین شهر مشغول بکار شوم.

همه ورزشکارانی که در سطح کشور در سطح بالایی فعالیت می کنند یک سری انتظارات دارند که اگر انتظارات برآورده نشود مجبور می شوند که مهاجرت کنند و از مسئولان می خواهم که ورزشکاران را بیشتر حمایت کنند آنها را تنها نگذارند.

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false