×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همایش هفتک در ایستگاه پایانی

همایش فصلی تاتر کوتاه (هفتک) با حضور پیشکسوتان ، هنرمندان و علاقمندان هنر بعد از چند روز اجرای نمایش های متعدد پایان یافت.

محمدعلی جعفری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی سخنانی گفت: خواستگاه نمایش در ایران تعزیه است و اصفهان در این زمینه شروع کننده و پایتخت این هنر بوده است.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان هفتک ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه ، انجمن نمایش و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر افزود: با توجه به ظرفیت فوق العاده هنر نمایش در شاهین شهر امیدوارم سال آینده هفتک در سطح استانی برگزار شود.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: درسال گذشته هنرمندان تاتر شاهین شهر بیش از ۱۰۰ اجرا در شهر اصفهان داشتند و ۳۶۰ اجرا در شاهین شهر.

جهانبخش سلطانی هنرمند ارزشمند و برجسته اصفهانی سینما ، تلویزیون و تاتر کشور هم که از سوی برگزارکنندگان مورد تقدیر قرار گرفت گفت: افتخار می کنم به همه اهالی هنر شاهین شهر که در استان اصفهان این چنین می درخشند

وی افزود: همایش هفتک طراز بالایی دارد و امیدوارم در آینده بهتر هم بشود.

استاد آبسالان از پیشکسوتان هنر نمایش که در دومین هفتک بعنوان مدرس کارگاه های تخصصی حضور داشت با اشاره به سرزندگی شاهین شهر و مردمش گفت: از در ، دیوار ، درخت و گل شاهین شهر دریافتم که شاهین شهر زیبا «بزرگ ودلسوز» دارد و باید بگویم طلیعه خلاقیت در تاتر شاهین شهر ستودنی است.

در مراسم پایانی هفتک علاوه بر تجلیل از کارگردان تاترهای راه یافته به همایش از پیشکسوتان تاتر استان و شهرستان بدلیل سالها تلاش و کوشش درعرصه هنر نمایش نیز تجلیل شد .

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false