×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز عملیات ساخت آموزشکده فنی شاهین شهر

در آیینی با حضور ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور عملیات ساخت آموزشکده فنی شاهین شهر آغاز شد.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۶۰۰  و زیربنای ۱۹۰۰ متر مربع و در سه طبقه ساخته می شود

برای ساخت این پروژه ۳ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که بخشی از آن توسط خیران تامین می شود.

در حال حاضر ۳۰۰ دانشجو در رشته های برق صنعتی ، تاسیسات  و الکترونیک آموزشکده فنی وحرفه ای شاهین شهر مشغول به تحصیل هستند.

دکتر ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در آیین کلنگ زنی آموزشکده فنی شاهین شهر و در خصوص توسعه آموزشکده های فنی گفت:  در برخی از کشور ها ۲۰ درصد نیرو های بکارگرفته تکنسین و دارای مهارت هستند

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود در هر استان یک مرکز بین المللی فنی وحرفه ای داشته باشیم  و دانشجوی خارجی جذب نمائیم افزود: در آموزشکده های فنی به دنبال ماموریتگرا و مهارت محور بودن هستیم .

حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در آیین کلنگ زنی ساختمان آموزشکده گفت:  یکی از اشکالات سیستم های آموزشی ورود بی حساب و کتاب دانشجو در رشته های نظری دانشگاه هاست و این در حالیست که بازار کار نا مشخص است.

وی افزود: باید در زمینه مهارت آموزی فعالیت کنیم  و زمانی که دانشجو  فارغ التحصیل شد بلافاصله وارد بازار کار شود.

حاجی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک در شهرستان بیان داشت: در آینده هم یک منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان تاسیس خواهد شد و نیروهای تکنسین وکاردان در آن جذب می شوند.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان هم در بخشی دیگری از مراسم  با تشکر از آقای باقری خیّر و تامین کننده هزینه های ساخت و ساز آموزشکده و مسئولان شهر و شهرستان گفت : امیدواریم کار خیر هیچ وقت زمین نماند.

فرهادی افزود: از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور می خواهم که به آموزشکده فنی شاهین شهر نیروی اداری مورد نیاز اختصاص دهد.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false