×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
امنیت ایران اسلامی از برکت ولایت فقیه است

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری کارشناس مذهبی سخنران همایش ولایت فقیه در شاهین شهر بود که در بخشی از سخنان خود عنوان نمود: از برکت وجود ولایت فقیه ملت ایران به امنیت، عزت و سعادت رسیده است.در این چهل سال پیشرفت بسیاری در مقایسه با زمان قبل از انقلاب داشته ایم و دستاوردهایی همچون پرتاب موشک و ماهواره محصول ولایت مداری و پیروی از ولایت فقیه بوده است .
وی در ادامه بیان داشت :ولایت فقیه پیش از آنکه بحث دینی باشد یک بحث عقلی است.ولایت فقیه معصوم نیست اما نزدیک ترین مرتبه علمی به انبیا و اولیاست و ثمره ولایت مداری امنیت و آرامش است.
حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری ادامه داد: چهل سال است که دشمنان داخلی و خارجی جنگ و تحریم را بر ما تحمیل کردند و ما بیش از دویست هزار شهید تقدیم اسلام کردیم ولی به برکت ولایت فقیه نقشه های دشمن نقش برآب شد و نتوانستند اسلام و انقلاب اسلامی را از بین ببرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ولایت فقیه در این چهل سال وسیله هدایت این امت و جهان بشریت را فراهم کرده است و میلیون ها نفر در سرتاسر جهان هدایت شدند.ولایت فقیه پرچم اسلام ناب را بلند کرده ، خواب مستکبران را پریشان کرده و معنی زندگی را به بشریت یاد داده است به گونه ای که آزادی کشورهای منطقه از برکات ولایت فقیه است و تمام برکات ملت ایران و منطقه در این چهل سال به خاطر حضور ولایت فقیه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پایان اظهار داشت: ملت ایران باید مجاهدانه با مقاومت و استقامت پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند تا از مشکلات، سختی ها و تحریم ها عبور کنیم.

این همایش با حضور مدیران و مسوولان شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، آحاد شهروندان در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.


 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false