×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری شب شعر استانی پنجره های سخن

همایش شعر استانی پنجره های سخن، فرصتی بود تا شاعران استان به قرائت اشعار خود با مضامین شهادت حضرت فاطمه (س ) و انقلاب بپردازند.
در این مراسم علیرضا بصیری فرماندار شاهین و میمه ضمن تشکر و تقدیر از شاعران استان درباره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا بهترین و خالص ترین انسان هایی بودند که به خاطر اهدافشان پشت به لذات دنیوی کردند و در راه دفاع از اسلام و میهن خود به مقام رفیع شهادت رسیدند و همه ما در ارتباط با امنیت جامعه مسئول هستیم و نقش خودمان را باید ایفا کنیم.
بصیری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ما داشته است، گفت: مردم به واسطه باور و اعتقاد خود نظام اسلامی را انتخاب کرده و از هیچ کوششی برای حفظ آن دریغ نکرده است.در طول هشت سال دفاع مقدس عشق به اسلام میهن و انقلاب و امام بود که جوانان هدفی جز حفظ این نظام و مملکت نداشتند.
فرماندار شاهین شهر در پایان گفت: امروز تمام دنیا به قدرت ایران در زمینه دستاوردهای دفاعی و موشکی و علمی اعتراف کرده و تهاجم گسترده ای برای تزلزل در عقاید و باورهای جوانان به کار گرفته است. همچنین با وجود شرایط اقتصادی فعلی مردم و فشار دشمن بر ملت ایران، مردم هم چون گذشته در روز ۲۲ بهمن به دشمنان نشان خواهند داد که همچنان پشت نظام ایستاده اند و از آن دفاع خواهند کرد.

حسین ابراهیمی رییس شورای اسلامی شاهین شهر در این محفل ادبی حاضر شد و در خصوص نقش بسزای ادبیات و شعر در انتقال مفاهیم انقلاب و گسترش فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: شعر به دلیل موزون بودن همواره نقش بی بدیلی در زندگی مردم و انتقال فرهنگ ، آداب و عقاید از نسلی به نسل دیگر داشته و باید از این ابزار به درستی استفاده کرد.

۱۴ شاعر از استان اصفهان در این شب شعر سروده های خود را قرائت کردند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از ایشان تقدیر شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false