×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
یک روز با یک حال خوب

حضور بیش از ۵۰ میلیونی کاربران در فضای مجازی نشان دهنده این است که بخش بزرگی از زندگی و خدمات مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته و با توجه به نقشی که فضای مجازی تاکنون در ابعاد مختلف زندگی داشته‌اند، نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

در حال حاضر اینترنت ابزاری مناسب برای توسعه افکار و اندیشه‌های بشری محسوب می‌شود به شرط آن که در راه صحیح استفاده شود. افراد باید برای ورود به دنیای مجازی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند تا دچار مشکلات مالی و اجتماعی نشوند.

ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده‌ها نسبت به تهدیدات فضای سایبری در درجه ی نخست  قرار دارد. پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توجه والدین به رفتار فرزندان بسیار مهم می باشد و برای جلوگیری از هم پاشیدگی خانواده ها، والدین باید تا حدودی به فناوری های روز دنیا مسلط باشند به همین دلیل همایش یک حال خوب با هدف پیشگیری از تنوع طلبی جنسی ، نارضایتی در روابط همسران ، ارتباطات ناسالم ، انزوای اجتماعی ، آزار جنسی نوجوانان در فضای مجازی و بسترسازی زمینه لازم به منظور حمایت از استعدادهای علمی، ادبی، هنری و ورزشی شهر چهارشنبه ۸ اسفند سالجاری ساعت ۱۶ در تالار شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false