×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش رضایتمندی مردم از تامین امنیت عمومی در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از افزایش ۸۷ درصدی رضایتمندی مردم از تامین امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر گفت: مردم  شهرستان شاهین شهر و میمه در تأمین امنیت عمومی رضایت‌مندی ۸۷ درصدی از نیروی انتظامی را در یازده ماهه امسال اعلام کردند این موفقیت در حالی بیشتر از مدت مشابه پارسال است که نیروهای پلیس تلاش مضاعف داشتند و علاوه بر بهره‌مندی از تجهیزات موردنیاز جدید و روزآمد، طرح‌های متعددی را در تمامی بخش‌ها اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۷ هزار تماس مردمی با سامانه‌های تلفنی پلیس صورت گرفته افزود: بیش از ۵۵ هزار از تماسها منجر به عملیات انتظامی شده و در دستگیری سارقین نسبت به سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش و سرقت محموله در محورهای مواصلاتی استان نیز ۱۰۰ درصد کاهش، در کشف سرقت ۲۸ درصد، کشف مواد مخدر۵۷ درصد و دستگیری فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر ۲۴ درصد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

بساطی از افزایش ۲۳۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری ۴۹درصدی  معتادان خبر داد که این طرح در ایام نوروز ۹۸ نیز باقدرت ادامه خواهد یافت و دستگیری معتادان سارق نیز ادامه می یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان این‌که بیش از ۸۵ درصد مردم این شهرستان از فضای مجازی استفاده می‌کنند، گفت: ۸۳ درصد پرونده تشکیل‌شده در حوزه فتا به کلاه‌برداری‌های مالی و خریدهای اینترنتی اختصاص داشته و از مردم می خواهیم که از در اختیار قرار دادن رمز کارت و رمز دوم به افراد خودداری کنند.

وی ادامه داد: تصادفات درون‌شهری ۵۰  و برون‌شهری ۲درصد نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته و بیشترین تصادفات در ساعات ۱۱تا۱۴ و ۱۷ تا۲۰ بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به  شهروندان توصیه کرد: پیش از سفر و دید و بازدیدهای فامیلی، وجوه نقدی و زیورآلات خود را در تعطیلات نوروز بجای منازل در صندوق‌های امانات بانک‌ها نگه‌داری کنند سعی کنند سریال لوازم منزل را داشته باشند و راههای نفوذ به منازل را ببندند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false