×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی از سوی خداوند

یادواره سردارن و بیش از ۷۰۰ شهید شهرستان شاهین شهر و میمه و گرامیداشت شهدای حریم امنیت و بزرگداشت شهیده زینب کمایی شهید شاخص سال در تالار شیخ بهایی برگزار شد.
دراین مراسم که با حضور مسوولین شهر و شهرستان برگزار شد سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی بود که از سوی خداوند بر مردم نازل شد.

سردار سلیمانی سدسازی، داروسازی، تربیت مهندس، درمان بیماران کشورهای اروپایی و منطقه، پیشرفت های اقتصادی، کشاورزی، دفاعی و نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در قلوب ملت اسلامی و آزاده دنیا را از پیشرفت کشورمان برشمرد که ترس و نگرانی آمریکا و هم‌پیمانان این کشورها را از نظام مردم‌سالار ایران به دنبال داشته است.

سلیمانی اضافه کرد: پیشرفت‌های کشورمان در حوزه‌های مردم‌سالاری دینی و ایستادگی در برابر زورگویان دنیا را موجب توجه بیشتر دولت‌ها و ملت‌های منطقه و الگوبرداری بسیاری از کشورها از نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان ادامه داد: نفوذ معنوی و کمک‌های مستشاری کشورمان از جبهه مقاومت در منطقه موجب آن شده است که کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن با اتکا به توانمندی داخلی خود، به‌تدریج بر مشکلات داخلی و دخالت‌های جبهه استکبار درکشورهایشان غلبه کنند و پیروز شوند.

وی این نکته را هم بیان کرد که حتی سران جنبش جلیقه زردهای فرانسه با الگوبرداری از مقاومت ملت ایران در برابر زورگویان، به مخالفت و تظاهرات در برابر نظام سرمایه‌داری غربی ادامه می‌دهند.

سلیمانی یادآوری کرد که این موفقیت‌ها درحالی‌که به‌دست‌آمده است که ملت ایران با تأسی از رهنمود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، کودتاهای نافرجام آمریکا، جنگ هشت‌ساله صدام و تحریم‌های اقتصادی و نظامی را با نثار کردن شهدای جلیل‌القدر، جانبازی و ایثارگری صدها هزار جوانان غیور این کشور با موفقیت پشت سر گذاشته است.
دشمن به دنبال سیاه نمایی در نظام جمهوری اسلامی است تا ملت ایران و جوانان را سرخورده و مأیوس کند و مانع از الگوبرداری کشورهای دیگر از نظام مردم‌سالاری دینی ایران شود.
وی افزود: به خاطر اینکه دین اسلام در سراسر دنیا خصوصا اروپا رو به گسترش است امدند داعش را ایجاد کردند تا ذهنیت بد از دین اسلام برجای بگذارند و مانع گسترش آن در دنیا باشد.

وی بابیان این‌که کشورهای غربی مدعی رعایت حقوق بشر، دزدان اقتصادی کشورمان را پناه می‌دهد، خاطرنشان کرد: مدل اقتصادی غربی که موجب له شدن محرومین زیر چرخ‌های اقتصادی، افزایش فاصله‌های طبقاتی و دست‌اندازی‌ها به بیت‌المال شود به درد ملت ایران نمی‌خورد، بلکه الگوی اقتصادی که در ادامه راه حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی باشد توسعه اقتصادی واقعی را برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد.

هم نوایی , مداحی , رونمایی از پرچم حریم امنیت و تقدیر از خانوادهای شهیدان اقدامی ,خادم و علیپور از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false