×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نوجوان ووشوکار شاهین شهری مانی ورپشتی

مانی ورپشتی ووشو کار شاهین شهریست که در عرصه ووشو نوجوانان خوش درخشیده است.

ووشو ورزش رزمی ملی چین است و در ایران نیز همسان با دیگر ممالک چند سالی است به همت و پشتکار تنی چند از زحمتکشان و عاشقان این هنر شاهد توسعه و گسترش این هنر رزمی با ۱۸ سبک هستیم.

با اینکه مدت زیادی از تاسیس فدراسیون ووشو نمی گذرد، روند رو به رشد این رشته کاملا مشهود است و از نظر فنی نیز هنرجویان وطن عزیزمان در سطح قابل تحسینی ارتقاء پیدا نموده اند که این موضوع مورد توجه صاحب نظران و کارشناسان فدراسیون بین المللی iwuf نیز قرار گرفته است.

افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران خوب کشورمان و همچنین شهرمان شاهین شهر سنگینی ترازوی افتخارات را افزون نمود که امید است روز به روز بر وسعت این آگاهی ها و افتخارات افزود شود.

خوشبختانه استقبال نوجوانان و جوانان شهرمان شاهین شهر از این رشته زیبا در حد بسیار بالایی بوده، و هم اینک به معرفی یکی از نوجوانان که توانسته مقامهای بسیاری را در مسابقات مختلف کشوری کسب کنند می پردازیم.

مانی ورپشتی متولد سال ۱۳۸۴ که از شش سالگی ورزش ووشو را شروع کرده و اکنون ۷ سال است به این رشته مشغول است .

او می گوید تا کنون در مسابقات بسیاری شرکت کرده و تا کنون موفق به کسب ۱۰ طلا ، ۱۰ نقره و ۳ برنز شده است.

ورپشتی می گوید من زیر نظر استاد نوید مکوندی که ایشان خودقهرمان جهان و آسیا هست تمریناتم را سخت شروع کرده ام و قصد دارم در مسابقات پیش رو مقام کسب کنم.

اکنون روزی ۴ ساعت تمرین می کنم و در حال آماده سازی خودم برای مسایقات استان زنجان هستم من به همه نوجوانان پیشنهاد می کنم که ورزش  و رشته ووشو را تجربه کنن ورزش خیلی خوب هست و همه نوجوانها می توانند اوقات فراغت خود را با ورزش پر کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

false