×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه های پر نشاط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در دهه امامت و ولایت

 

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر برنامه های مختلف و پر نشاطی را در دهه امامت و ولایت برگزار کرد.

پیروز حاجیان معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با بیان اینکه جشن های شهروندی با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح جهت استفاده شهروندان از این اعیاد بزرگ مسلمانان، اشاعه فرهنگ شهروندی در نقاط مختلف شهر برگزار گردید گفت: شهروندان شاهین شهری نیز از ویژه برنامه خورشید اول که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد استقبال کردند.

بخش‌های مختلف چون روایت واقعه غدیرخم و انتظار ظهور ، حرکات جذاب و مهیج نمایشی ، نمایش جذاب علمی و جشن بزرگ غدیر از جمله بخش‌های مورد توجه این مراسم بود که حال و هوای ویژه‌ای به شهر بخشید.

مسابقه آش های محلی یک از برنامه های برگزار شده در این دهه بود که ۳۷ نفر از بانوان شرکت داشتند و به برترین آش از نظر تغذیه ،کیفیت پخت ، تزئین و سفره آرایی داوری و به نفرات برتر به رسم یادبود ظروف مسی اهدا گردید.

برگزاری نمایشگاه صنابع دستی و سوغات در بوستان مادر که از همه استانهای کشور در دو بخش داخل بوستان و خارج بوستان و حدود ۹۰ غرفه برگزار شد و شهروندان استقبال چشمگیری از این نمایشگاه کردند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاههای آموزشی ، مشارکت در برگزاری نمایشگاه از خاک تا افلاک و جشن ولایت علوی، کوه گشت، جشن کودکان ایران زمین، نمایش فیلم و تبلیغات محیط و آذبن بندی شهر از دیگر برنامه های این دهه بود.

حاجیان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای مهیا کردن دکور برای برگزاری جشن های این دهه اظهار داشت:  دستگاه‌های گوناگون برای تأمین نیازمندی‌ها و تأمین نیروی انسانی لازم برای برگزاری جشنهای این دهه کمک کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false