×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید امام جمعه ، فرماندار و شهردار شاهین شهر از سازمان 

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان سازمان گفت: باتوجه به اینکه سخت افزار لازم برای کار فرهنگی در اختیار سازمان است برای قسمت نرم افزاری و غنی سازی محتوای برنامه ها از قرارگاه فرهنگی شهر و دیگر صاحبنظران نیز استفاده شود.
وی ادامه داد: آثار عملکرد و فعالیت نهادهای فرهنگی ، باید در آمار و کف جامعه اندازه گیری شود ، از آمار معضل طلاق گرفته تا آمار اعتیاد ، موفقیت زمانی حاصل می شود که بتوانیم آمار این چنینی را کاهش دهیم.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه هم در این جلسه با بیان اینکه شاهین شهر بالاترین نسبت توسعه انسانی در استان اصفهان را دارد گفت: شاهین شهر شهری است که در آستانه رسیدن به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری است و نیاز به برنامه ریزی اساسی و فعالیت های اثرگذار و مداوم دارد.
وی ادامه داد: دارا بودن بالاترین ظرفیت ورزشی چه از بعد همگانی و عمومی و چه از بعد قهرمانی در شاهین شهر ، اهمیت این سازمان را بیشتر می کند و توجه به ظرفیت و امکانات موجود و جامعه مخاطبان ، نشان می دهد وجه مهمی از مدیریت شهری در دست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری است. اجتماعات بزرگی که در این شهر با هدف نشاط اجتماعی صورت می گیرد در کمتر شهری از استان بجز کلان شهر اصفهان وجود دارد و به همین خاطر موجودیت و عملکرد سازمان مورد تقدیر است و باید باتوجه به ظرفیت در اختیار در طراحی و برنامه ریزی مورد حمایت و معاضدت قرار بگیرد .

وی با اشاره به اهمیت مبحث فرهنگ ترافیک افزود: در این حوزه با توجه به افزایش ۳۰۰ درصدی تصادفات و حوادث ترافیکی درون شهری در ۸ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، نیاز به فعالیت حساب شده و مداوم آموزشی است که باید این موضوع یک فصل مهم در برنامه ریزی آموزش فرهنگ شهروندی قرار بگیرد.

حمید رضا فرهنگ شهردار شاهین شهر نیز گفت: از هماهنگی و اتحاد دستگاه های فرهنگی شهر باید استفاده کنیم تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

در ادامه فرماندار شهرستان با همراهی رئیس و معاونان سازمان از کتابخانه نگارستان ، فرهنگسراهای خانواده ، اشراق و گلدیس و مجموعه های ورزشی گلدیس و تختی بازدید نموده و ضمن ملاقات با مدیران و مربیان این مراکز ، در جریان روند فعالیت ها و خدمات آنها قرار گرفتند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false