×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
صیانت از جمهوری اسلامی بر عهده عموم مردم و مسؤولان است

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: صیانت از جمهوری اسلامی بر عهده عموم مردم و مسؤولان با همدلی، همگرایی و همراهی در راستای مقابله با سیئات و بدخواهی‌های دشمنان است.

اسفندیار تاجمیری در آئین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی ، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی صبح روز ۱۲ بهمن که همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر در یادمان شهدای گمنام شاهین‌شهر برگزار شد ، با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ اظهار کرد: امروز زنگ انقلاب همزمان با ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و آغازین روز دهه پر خیر و برکت فجر در نظام اداری و سیاسی کشور با توجه به اقتضائات اجتماعی و بهداشتی در شرایط همه گیری کرونا و تعطیلی مدارس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نواخته می‌شود و پیام آور پافشاری جمهوری اسلامی و مردم انقلابی بر آرمان‌های انقلاب برای دشمنان است.

وی با تاکید بر مسئولیت صیانت از نظام جمهوری اسلامی برعهده عموم مردم و مسئولان ، افزود: خروش دهه‌های متمادی مردم ایران با رهبری های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در چهل و دو سال پیش در مسیر معنا بخشی یا سرنگونی رژیم ستم‌شاهی به ثمر نشست و در شرایط خاص و بحرانی کنونی؛ اقتصادی، سیاسی و … باید همه اعم از؛ مردم و مسئولان با همدلی، همگرایی و همراهی از نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کنند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، با اشاره به جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در همه عرصه ‌های جهانی و منطقه‌ای، خاطرنشان‌کرد: در مسیر پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری صرف شده و اکنون این نظام مقدس بیش از هر چیز نیازمند وحدت ، پویایی و ایجاد انگیزه مشارکت و حضور پرشور در انتخابات پیش رو است.

وی با تاکید بر تجمع سیئات و بدخواهی های دشمن در سنوات اخیر علیه جمهوری اسلامی ، تصریح کرد: در شرایطی که جمهوری اسلامی آماج حملات و بدخواهی‌های دشمنان قرار گرفته ، تکریم مردم و مردم داری در کشور و شهرستان تایید و تاکید بر وجوهات خدمت رسانی و ارزشمندی مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ حمیدرضا مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز در این آئین با تبریک سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حرکت در مسیر دائمی بوده و مولود آن جمهوری اسلامی نیازمند تدبیر و همراهی برای حرکت پویا و قوی در مسیر انقلاب است.

وی با تاکید بر خودسازی ، جامعه شناسی و تمدن پردازی در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: دشمنان جمهوی اسلامی جنگی همه جانبه در عموم زمینه‌ها از ابتدا تا کنون را به یکباره آغاز کرده‌اند و فقدان حملات در برخی از محورهای جمهوری اسلامی همانند بعد نظامی ایران به دلیل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در این بعد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه ، با تاکید بر رصد دشمن و شناسایی نحوه اجرا و عملکرد آنان افزود: دلسوزان و دغدغه‌مندان باید دفاع فعال را جایگزین دفاع منفعلانه کرده و با شناخت نقاط ضعف در راستای هدفگذاری و مقابله با آنان برآیند.

در این آئین ، زنگ انقلاب توسط حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین‌شهر نواخته شد و تمثال امام خمینی ، رهبر معظم انقلاب و سردار دلها گلباران شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false