×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تببین آرمان‌های انقلاب و ترویج فرهنگ انقلابی از بروز خسران و زیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری می‌کند‌.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر ، در اولین همایش تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شاهین‌شهر و میمه که روز ۱۲ بهمن همزمان با آغاز طلیعه چهل و دوم فجر انقلاب اسلامی در مصلای نماز جمعه شاهین‌شهر برگزار شد بر ضرورت خودآگاهی انقلابی در جامعه تاکید و اظهار کرد: خودآگاهی انقلابی نظیر بینش شهید سردار قاسم سلیمانی و اراده‌ای از جنس این سردار والامقام برای صیانت و حفاظت کشور از بدخواهی‌ها ، دشمنی‌ها و آسیب‌ها نیاز است.

وی نماز جمعه و محافل ادعیه گروهی را پایگاهی برای انسجام فعالان فرهنگی و مومنان برشمرد و افزود: یکی از اهداف برگزاری همایش تجلیل از فعالان فرهنگی عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب در تکریم جوانان انقلابی و مومن فرهنگی است و دیگر هدف آن ایجاد بستر و انگیزه برای فعالیت و تلاش فعالان و جوانان انقلابی در تبیین فرهنگی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در جامعه به نحو پویا و موثر است.
امام جمعه شاهین‌شهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) ، شهدای جنگ تحمیلی ، مدافعان سلامت و مدافعان امنیت ، افراد جامعه را به سه گروه خودآگاه ، ناآگاه و کم‌دانش تقسیم کرد و افزود: افرادی همانند سردار دل‌ها خودآگاهی کافی در انقلاب ، ارزش‌ها و آرمان‌ها داشته و تا اخرین قطره خون از نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و حفاظت می‌کنند. برخی نیز نسبت به انقلاب و ارزش‌ها نا‌آگاه بوده و نیارمند تببین و ترویج فرهنگ انقلابی‌اند، اما دسته کم‌آگاه خطرسازترین گروه برای جمهوری اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با تاکید بر تلاش دشمنان در بستر رسانه‌ای ، ترویج بی اعتمادی و شبهه انگیزی و نیز گستراندن فاضلاب مدرنیته در برابر قشر جوان جامعه ، تصریح کرد: دنیای مدرنیته که خوی حیوانی (ارضای نیازهای فانی نظیر؛ خوراک ، خواب و شهوت) را تبلیغ و ترویج می‌کنند با گستراندن فاضلاب مدرنیته ، تحریک ذهن و فکر جوانان و سوق دادن آن‌ها به سوی زوال و ایجاد شبهات فکری در اصول و ارزش‌های نظام قصد آسیب و ضربه بر پیکره انقلاب اسلامی و مولود آن جمهوری اسلامی را دارند.

وی خودآگاهی را ابزار برنده‌تر و قوی‌تری در مقابله با استکبار برشمرد و خاطرنشان‌کرد: ابزار رسانه فرصتی برای ایجاد بستر مناسب از درک ماهیت و عمق انقلاب و زوایای پنهان وجودی آن در تعمیق خودآگاهی انقلابی که لازمه استکبارستیزی و مقابله با دشمنان است و باید در راستای نیل به این هدف از هر اقدام در جهت تبلیغ و ترویج گفتمان انقلابی صیانت و حمایت کرد.

در این همایش از ۱۸۰ فعال فرهنگی که ۱۳۰نفر از شاهین‌شهر و ۵۰ نفر از شهرهای گز برخوار ، میمه ، وزوان ، گرگاب و لایبید بودند تجلیل شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false