×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
قدردانی از مدافعان سلامت شهرستان در جشن میلاد حضرت زهرا (س)

جشن میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

احمدرضا پری تبار شهردار شاهین‌شهر ، در جمع کادر درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه از آغاز شیوع همه گیری کرونا ، پشتیبان شبکه بهداشت و درمان در مهار این بیماری بوده ایم ، اظهار کرد: پس از انتشار ویروس کرونا در شهرستان در سایه ازخودگذشتی ، همت و تلاش پرستاران و جامعه پزشکی و فرهنگ بالای مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، شاهین شهر و میمه پیشگام شهرستان‌های استان در زمان ورود به وضعیت خطر بود.

وی کلام را برای تقدیر شایسته از مدافعان سلامت ، پرستاران و پزشکان قاصر دانست و افزود: تاکید بودجه امسال بر نشاط ، فرح و رفاه شهروندان بود که با شیوع همه گیری کرونا و اعمال محدودیت‌ها این مهم محقق نشد و اکنون پس از گذشت ماه‌ها با ورود به شرایط کم خطر در سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر امکان تکریم و ارج نهادن به خانواده شهیدان مدافع سلامت و بانوان توانمند شاهین‌شهر فراهم شده‌است.

همچنین علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر ، ضمن تبریک به همه مادران این سرزمین که فرزندان برومند و رشیدی چون شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان سلامت را در دامان خود پرورش داده‌اند ، خاطرنشان‌کرد: خانواده کادر بهداشت و درمان دوشادوش جامعه‌پزشکی و پرستاران با همراهی و از خود گذشتگی و … در کنترل و مهار ویروس منحوس کرونا در شهرستان سهیم بوده اند.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان و تلاشگران کادر بیمارستان گلدیس و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رعایت انصاف در مقایسه‌ عملکردها یک اصل مهم در امانتداری و دینداری بوده و توانمندی جمهوری اسلامی نسبت به پیش از بهمن ۵۷ چندین برابر بوده و یکی از مولفه‌های آن رشادت‌های امثال شهید قاسم سلیمانی ، شهید فخری‌زاده و دستاوردهای آنان ‌است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و بروز محدودیت‌ها و مسائل متعدد در جامعه افزود: شهرداری شاهین‌شهر همگام با جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان در مهار ویروس بوده اما بر وظیفه اصلی خود در راستای آبادانی و توزیع متوازن خدمت‌رسانی به شهروندان و حرکت بر مدار اتمام و تکمیل پروژه‌های عمرانی اهتمام داشته‌است.

دکتر علی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و تشکر از تلاش های مجدانه و بی وقفه کادر درمان در طول بیش از یک سال مبارزه طاقت فرسا با ویروس کرونا ، از فرماندار ، شهردار و شورای اسلامی شهر و بالاخص سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در مساعدت ، همراهی و همگامی در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

در این برنامه از سرکارخانم حقانی همسر شهید مدافع سلامت “دکتر سعید حقیقی” و سرکار خانم بابایی همسر شهید مدافع سلامت “حامد مردانی” تقدیر و از ۵ بانوی موفق شاهین‌شهری خانم‌ها “راحله طاهری” حافظ کل قرآن کریم ، “راضیه طهماسبی” مربی تیم ملی ووشوی بانوان ، “فاطمه تنظیف” سفیر نمونه سلامت و “فریبا اسدی” نویسنده کتاب تجلیل و همچنین جلد اول کتاب “شهر ایده‌آل” به قلم “معصومه سلمانی” نیز رونمایی شد.

لازم به ذکر است این جشن به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با حمایت و همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله استندآپ کمدی و اجرای برنامه های هنری متنوع در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false