×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار نواحی ۶گانه در شاهین شهر

شهردار شاهین شهر از نحوه اداره مشارکتی مردم محور و تقسیم بندی شاهین شهر به شش ناحیه برای توزیع عادلانه خدمات و منابع مالی در شهر ، خبر داد.

سعید ابریشمی راد در نشست هم اندیشی با معتمدین محله گلدیس با بیان اینکه تحقق مدیریت موثر در برنامه ریزی مشارکتی مردم محور ، نیازمند ایجاد ساختارها و مکانیزم های ضروری است، اظهار کرد: با توجه به ضرورت حضور موثر و مشارکت فعال شهروندان در مدیریت مشارکتی ، شهر باید به محلات با هویت تقسیم شود.

وی با بیان اینکه شاهین شهر به ۱۵ محله تقسیم شده است، افزود: شاهین شهر به دو منطقه شمال و جنوب تقسیم و هر منطقه از سه ناحیه تشکیل شده است که در راستای خدمت رسانی مفید و موثر در شهر ساختار رسمی نواحی خدمات شهری متشکل از؛ شهردار ناحیه و کارشناسان مرتبط در حوزه خدمات شهری و عمرانی ایجاد شده است.

شهردار شاهین شهر هدف از تقسیم بندی شهر به نواحی مختلف را توزیع نسبی و عادلانه خدمات شهری و منابع در تمامی محلات ۱۵ گانه برشمرد و اظهار کرد: شناخت نیازهای واقعی مردم در هر محله نیازمند ارتباط موثر دوسویه ، همراهی و همکاری متقابل شهرداری با مردم است که در این راستا شوراهای هم اندیشی معتمدین در هر محله برای تحقق مراحل چهارگانه برنامه ریزی ضرورت دارد.

وی مراحل چهارگانه برنامه ریزی موثر را نیاز سنجی ، امکان سنجی ، اولویت بندی و تخصیص منابع دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با استقرار ۶ ناحیه در شاهین شهر در اردیبهشت ۱۴۰۱ با حمایت شورای اسلامی شهر ، هر ناحیه متناسب با نیاز و ضرورت شهر با هدف توزیع عادلانه خدمات و منابع مالی ، برنامه و بودجه مشخص خود را داشته باشد.

ابریشمی راد، تصریح کرد: در مباحث خدمات شهری؛ تنظیف شهر، نگهداشت و توسعه فضای سبز، زیبا سازی، ساماندهی سگ های ولگرد و … در عمران؛ آسفالت معابر، رفع لکه گیری، ترمیم روکش آسفالت و … که با نظارت مستقیم مدیر ناحیه بر روند اجرایی اداره می شود.

وی ادامه داد: در مباحث فرهنگی و اجتماعی ارتباط موثر و کاربردی با نهادها، سمن ها، پایگاه های بسیج، مساجد و شناسایی ظرفیت های اجتماعی در برگزاری برنامه های مناسبتی با مشارکت مفید و موثر مردمی و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری پیگیری و برگزار خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false