×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
یک انگشت عسل برای شیرینی یک عمر

جشن یک انگشت عسل به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ویژه زوج‌های جوان شاهین‌شهری در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امان الهی استاد دانشگاه و مشاور خانواده در این که باحضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهر و شهرستان و ورزشکاران شاهین شهری برگزار شد، گفت: احترام و محبت دو بال یک زندگی موفق اند که باید در هر حالی حتی هنگام اختلاف نظر و سلیقه بدان توجه شود.

وی یکی از اصول داشتن زندگی زیبا را، دوست داشتن خود دانست و ادامه داد: کسی که خود را بشناسد و دوست بدارد می‌تواند زندگی و دیگری را دوست داشته باشد.

این استاد دانشگاه با بیان شرحی از تجربیات شخصی خود در کار تراپی برای حضار گفت: محبت و عشق کمیاب‌ترین ها برای داشتن یک زندگی سالم، شاد و آرام است و باید قاب ها و یادگارهایی از مهربانی، همدلی، عشق و دوست داشتن را در خانه برای یادآوری عشق و محبت به خود و دیگری نگه داریم.

حسین شاهزاده فرد رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر نیز گفت: مشکلات و مسائل جانبی جامعه در شرایط کنونی نباید سد راه جوانان برای تشکیل خانواده و بهره‌مندی از مزایای زندگی مشترک باشد.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های همه مسؤولان شهر ترویج فرهنگ ازدواج آسان است و خانواده‌ها نیز باید با پرهیز از تجمل‌گرایی و خواسته‌های بیش از توانایی جوانان، مسؤولان را در این امر یاری کنند.

در این جشن که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، از زوجین ورزشکار و قهرمان شاهین‌شهری تجلیل شد.


true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false