×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نقد و بررسی کتاب درآمدی بر اندیشه فرهنگی آیت الله خامنه‌ای در شاهین شهر

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از برگزاری کارگاه نقد و بررسی کتاب اندیشه فرهنگی آیت الله خامنه‌ای با حضور نویسنده کتاب در شاهین‌شهر خبرداد.

سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: کارگاه نقد و بررسی کتاب درآمدی بر اندیشه فرهنگی آیت الله خامنه‌ای با حضور “مهدی جمشیدی” نوسینده کتاب و عضو هیأت‌علمی گروه فرهنگ‌پژوهیِ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب درآمدی بر اندیشه‌ فرهنگی آیت الله خامنه‌ای نخستین روایت تحلیلی و منظومه‌وار از مواضع فرهنگی رهبر انقلاب در قالب یک پژوهش علمی و مستند است، افزود: این کتاب مبتنی بر دیدگاه‌های فرهنگیِ امام خامنه‌ای در طول پنجاه سال (از دهۀ پنجاه تا سال ۱۴۰۰) است که با ادبیات استدلالی و بین‌الاذهانی به بررسی اضلاع ساختاری و نظم‌سازی فرهنگی از طریق اندیشه‌پردازی و تبدیل گفته‌های فرهنگی به اندیشه‌های فرهنگی با شش سال تلاش مستمر مؤلف آن گردآوری شده است.

کارگاه نقد و بررسی کتاب درآمدی بر اندیشه فرهنگی آیت الله خامنه‌ای برای استفاده عموم مردم، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در سالن بهار ساختمان نگارستان برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false