×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
شاخص رفاه شهری متاثر از برنامه ریزی فرهنگی

مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در هفته فرهنگی شاهین شهر خبر داد.

بتول ریاحی بااشاره به اینکه هفته فرهنگی شاهین شهر پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی با رویکردی متفاوت در شاهین شهر برگزار می شود، اظهار کرد: یکی از ضروریات قابل توجه در برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی که تاثیر مستقیمی بر شاخص رفاه شهری دارد، تمرکز بر توسعه متوازن است در همین راستا در هفته فرهنگی شاهین شهر همه فرهنگسراهای سازمان در سطح شهر برنامه های متنوعی را برای شهروندان اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه احیای سنت های فرهنگی اجتماعی در راستای اخلاق مداری شهروندان یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر است، افزود: در هفته فرهنگی شاهین شهر تمهیدات برگزاری ۱۸ برنامه اجتماعی و ۱۳ برنامه فرهنگی با رویکرد ایجاد بستر مناسب برای رشد باور های دینی، ملی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه شادی و نشاط در شهروندان و ارتقاء هویت دینی و ملی اندیشیده شده است.

مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان با اشاره به اینکه در هفته فرهنگی شاهین شهر اکران فیلم در سینما یاسمن به صورت نیم بها برای شهروندان و بازدید از موزه شهر برای شهروندان رایگان است، ادامه داد: در هفته فرهنگی شاهین شهر هر روز هفته به ترتیب به ورزش، اقتصاد و خلاقیت، اقوام، دانش و کتاب، شهروند و مفاخر اختصاص داده شده است.

ریاحی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته فرهنگی شاهین شهر با برگزاری استانی دعای ندبه در مصلای نماز جمعه و پخش زنده از صدا و سیمای جمهوری اسامی آغاز و با ویژه برنامه اختتامیه در پنجشنبه ۲۶ آبان خاتمه می یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false