×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
شمارش معکوس آغاز هفته فرهنگی شاهین شهر

نشست هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر با حضور کیانوش کیانی معاون شهردار، رؤسای سازمان ها و ادارات شهرداری و مدیران نواحی ۶ گانه شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

کیانوش کیانی معاون شهردار و عضو هیأت مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری  با بیان اینکه شهرداری نهادی خدماتی – عمرانی است، تصریح کرد: در شرایط کنونی که التهاباتی در افکار عمومی شکل گرفته تلطیف فضا و تغییر دیدگاه و نگرش ها یکی از رسالت های این نهاد است .

وی با تاکید بر تحکیم، تکریم و تثبیت جایگاه در بین شهروندان گفت: در هفته فرهنگی شاهین شهر باید دیدگاه عمومی شهروندان با تبیین زحمات و خدمات شهرداری رضایتمندی از نحوه برخورد و خدمت رسانی و ارتقای منزلت شاهین شهر محقق شود.

رئیس هیأت مدیره سازمان با تاکید بر لزوم همکاری همراهی و مساعدت جامع شهرداران نواحی با برگزار کنندگان هفته فرهنگی شاهین شهر، ادامه داد: برنامه ها باید وزین و در شأن شهروندان شاهین شهری برگزار شود تا علاوه بر تزریق شادی و نشاط اجتماعی، منزلت شهروندان حفظ شود.

سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز در این نشست ضمن قدردانی از هماهنگ کنندگان و برگزار کنندگان هفته فرهنگی شاهین‌شهر به تشریح برنامه‌های شاخص این هفته پرداخت و اظهارکرد: مدیران نواحی ۶گانه نقش کلیدی در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های محله محور داشته و انتظار می رود در برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه های این هفته اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری و اجرای برنامه های هفته فرهنگی شاهین‌شهر، نهادهای اجرایی، خدماتی و ادارات وابسته به شهرداری همراهی و همکاری کامل با سازمان داشته‌اند، افزود: دغدغه اصلی در هویت بخشی به شاهین شهر، جلب رضایت عمومی است که با همپوشانی، همفکری و همراهی‌های همه نهادهای زیر مجموعه محقق می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false