×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
واقعیت های اقتصادی کشور از زبان قدیری ابیانه

نشست جهاد تبیین هفته فرهنگی شاهین شهر با موضوع واقعیت های اقتصادی کشور در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

محمدحسن قدیری ابیانه در نشست جهاد تبیین هفته فرهنگی شاهین شهر با موضوع واقعیت های اقتصادی کشور، با بیان اینکه ۷ درصد از منابع طبیعی دنیا و ۱ درصد از کل جمعیت جهان در ایران است اظهار کرد: برای گفتمان موثر و مفید در ابتدا باید سوالات را شناسایی و پاسخگوی آن ها بوده و در مرحله بعد بتوانیم پاسخگوی سوالات پنهان در اذهان عمومی نیز باشیم.

وی با اشاره به بروز بی‌ارتباطی مشکلات مسکن، رفاه و … به تحریم افزود: تحریم ها مشکلات کنونی را تشدید کرده اما در واقعیت، کشور پیش از بروز تحریم ها نیز با این مسائل درگیر بوده‌است.

قدیری ابیانه مقایسه رفاهیات کشورهای همجوار با ایران در فضای مجازی را ملموس دانست و ادامه داد: تبلیغات منفی و اطلاع رسانی‌های غیر واقعی هدفمند در آمار و ارقام، برآوردهای هزینه‌ای و بودجه‌ای را با خطا مواجه و در نهایت مطالبه‌گری غیرمنطقی را در جامعه منجر می‌شود.

وی عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف در حوزه مسائل اقتصادی را دلیل اصلی برداشت های عمومی اشتباه دانست و ادامه داد: تصورات عموم مردم از درآمدهای دولت، هزاران برابر واقعیت است و اعتماد عمومی را با خسران روبرو کرده است که در مقابل، مطالبه گری غیرمنطقی در کشور برانگیخته شده است.

این استراتژیست با اشاره به حضور اراذل و اوباش در خیابان ها و به مخاطره اندازی امنیت کشور، گفت: قسمتی از اغتشاشات اخیر، حاصل عقده‌های کم بینی و بی‌توجهی به جوانان به دلیل مشکلات مالی و کج فهمی آنان از مسائل اقتصادی کشور است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false