×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
گردهمایی شوراهای حل اختلاف شهر در روز شهروند

گردهمایی شوراهای حل اختلاف شهر به مناسبت سالروز بنیانگذاری این نهاد و روز شهروند هفته فرهنگی شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

فرماندار شاهین شهر و میمه در همایش سالروز بنیانگذاری شوراهای حل اختلاف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۵ آبان و بزرگداشت دو شهید والا مقام حوادث شب گذشته اصفهان بر لزوم تعامل و ارتباط سازنده بین نهادی تاکید کرد و گفت: یکی از نقاط قوت این شهرستان، تعامل موثر و کارآمد بین رئیس شورا‌های حل اختلاف و رئیس دادگستری در راستای هم افزایی، همکاری و حل مسائل و مشکلات شهروندان است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در گردهمایی شوراهای حل اختلاف، فعالان شوراهای حل اختلاف را جهادگران خط مقدم دانست و اظهار کرد: باید در رسیدگی به پرونده های این شوراها متن ثابتی برای راهنمایی، ارشاد و دلسوزی مراجعان تدوین شود که در راستای آن بتوان جهاد تبیین را پیگیری کرد.

وی پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله را در سایه اتحاد و همبستگی برشمرد و ادامه داد: شرایط امروز ما، نیازمند جهاد تبیین است که این مهم بر عهده معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها است تا از انحطاط و زوال، پیشگیری و آفات را دفع کنیم.

شهردار شاهین شهر، ارائه خدمات عمومی، کارا و موثر را سه شرط حکمرانی خوب و مناسب برشمرد و اظهار کرد: دادگستری ها در ستاندن حقوق مظلومان، نقش و اثری مانا و پایدار در حکمرانی دارد و با شناخت نظام متمدن و مترقی بر پایه شریعت اسلام، ثابت کرده است که با رجوع به مردم و استفاده از ظرفیت های آن مشکلات به خیر و نیکی حل می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false